Radu Herjeu, membru CNA, a scris pe blogul personal despre 'scandalul' cu melodia Deliei.
Ideea sesizată de Radu Herjeu este următoarea: nu există, de fapt, niciun conflict al artistei declanșat de mămicile scandalizate. Ar putea fi o strategie de marketing a Deliei.
"Eu n-am auzit de niciun scandal, la CNA nefăcându-se nicio sesizare până acum, din cunoștințele mele, am din nou senzația că nu e decât o manevră de a promova clipul, prin crearea artificială a unei vâlve mediatice în mijlocul unei veri cam secetoase și amorfe artistic.
M-am uitat și eu la clip. Și da, sunt câteva scene care cred că n-ar avea ce să caute într-o producție de televiziune accesibilă, prin ora de difuzare, minorilor. Dar nu diferă mult de videoclipurile străine care "zburdă" la orice oră din zi și din noapte pe canalele noastre de muzică. Nu cred nici că e foarte educativ să-i spui unei fete de 12 ani, de exemplu, care s-ar putea uita, că succesul în viață e asigurat de datul din fund. Nu de alta, dar ar fi cam greu pentru o mamă, profesoară, să zicem, să o convingă pe fiica ei că supervedeta Delia, aflată la apogeul carierei sale și a succesului artistic și financiar, se înșală!
[citeste si]
Dar, dincolo de toate astea, rămânând strict la misiva Deliei (eu mi-aș dori să fie ea autoarea ei, și nu vreun specialist în PR, așa cum înclin să cred), nu pot decât să fiu de acord cu ce scrie în proporție de 95%. Da, mămico, da, tăticule, de voi depinde la ce se uită la televizor copilul tău minor. De voi depinde ce și cum asimilează, cum își creează propria scară de valori, cu ajutorul căreia să discearnă ce îi este sau nu folositor din tot ceea ce, cu generozitate, îi oferă mass-media românească", a scris Radu Herjeu. Articolul complet îl găsiți AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News