Nu știm exact ce s-a vrut prin difuzarea filmulețului cu micii de la Odorheiu Secuiesc, dar unul dintre efecte - în mediul online - pare să fie așa-numita unire a românilor contra Kaufland.
În realitate, sunt doar câteva voci în mediul online care îi îndeamnă pe oameni să nu mai cumpere de la Kaufland. Dintre cele mai cunoscute m-aș referi la Viorel Cataramă, membru PNL, care a scris pe Facebook: "Refuz să intru în Kaufland până când își remediază problema cu angajații -- #piața #liberă îmi permite să am de unde alege".
Deși compania a transmis că filmulețul vloggerului nu a fost exact cum s-a scris în presă, se încearcă, pe diverse canale online, prin diverse petiții și mesaje boicotarea magazinului.
Mai mult decât atât, pe Facebook circulă o postare numită "Cel mai tare și diabolic mod de-a boicota magazinele Kaufland!".
[citeste si]
"Intrati in magazinele Kaufland, umpleti un carucior SAU DOUA, cu toate marutisurile, mergeti la casa, iar dupa ce le-a marcat vanzatoarea pe toate la casa, spuneti ca nu mai cumparati produsele pentru ca nu cunoasteti LIMBA MAGIARA si plecati lasand caruciorul sau caruciarele incarcate cu marfa in fata casei de marcat.
In acest mod blocati vanzarile, cu timpii de asteptare, pana vine un sef de COMPARTIMENT, sa descarce casa de marcat cu produsele incarcate si sa anuleze bonul, iar angajatii ocupati sa puna marfa inapoi pe rafturi.
Dumneavoastra puteti parasi magazinul deoarece nu va poate obliga nimeni sa cumparati produsele pe care le-ati pus in cos si nu le mai vreti. Daca 50 de oameni fac zilnic acest lucru la casele de marcat, creati debandada in fluxul magazinului. Practic le dati vanzarile in cateva zile peste cap, daca acest lucru se intampa in toata tara. In felul asta le dam o lectie", este unul dintre mesajele postate pe Facebook.
Amintim că și Radu Banciu a zis că statul român ar trebui să închidă Kaufland după incidentul din Odorheiu Secuiesc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News