Maramureş: Materialele pentru alegerile prezidenţiale au fost distribuite în judeţ, sub paza militarizată

Materialele necesare pentru desfăşurarea scrutinului electoral din data de 10 noiembrie a.c., privind alegerea Preşedintelui României au fost încărcate dimineaţă şi transportate pe rute, conform graficului stabilit, sub pază militarizată, informează un comunicat al Prefecturii Maramureş, remis, vineri, Agerpres.

"Acestea vor fi predate pe bază de proces verbal primarilor unităţilor administrativ-teritoriale şi vor rămâne păzite în locaţiile stabilite. În preziua desfăşurării procesului electoral preşedintele biroului electoral, împreună cu locţiitorul vor primi de la primar, pe bază de proces verbal, un exemplar din listele electorale permanente, buletinele de vot, ştampila de control, ştampila cu menţiunea 'VOTAT', tuş şi tuşiere, formularele stabilite, un buletin de vot anulat pentru a fi afişat la sediul secţiei de votare, timbre autocolante, broşuri cu legislaţia aplicabilă, ecusoanele membrilor biroului electoral al secţiei de votare, alte materiale stabilite de Biroul Electoral Central", a spus declarat prefectul Vasile Moldovan.

Birourile electorale ale secţiilor de votare vor asigura, în data de 9 noiembrie a.c., între orele 18,00 şi 20,00, prezenţa la sediul secţiei pentru a primi cererile de votare prin intermediul urnei speciale.

Pe listele electorale permanente din judeţul Maramureş sunt înscrişi 424.911 cetăţeni cu drept de vot şi au fost constituite 438 de secţii de vot. Judeţul Maramureş a primit 469.671 buletine de vot, din care au fost anulate (semnate şi ştampilate) 471 buletine de vot pentru a fi afişate în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. De asemenea, s-au primit 436.069 timbre autocolante, 2.190 ştampile cu inscripţia "Votat" şi au fost confecţionate 438 ştampile de control.

Totodată, cele 28 de servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor vor avea următorul program de lucru cu publicul pentru eliberarea cărţilor de identitate: sâmbătă, 9 noiembrie, între orele 8,00-16,00, iar duminică, 10 noiembrie, între orele 7,00-21,00.

De asemenea, pentru eliberarea cărţii de identitate, cetăţenii trebuie să deţină toate documentele prevăzute de legislaţia în vigoare, atunci când se prezintă la ghişeele serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel