Mark Zuckerberg își cere SCUZE pentru căderea rețelelor sociale. Câți BANI a pierdut

Facebook - Mark Zuckerberg
Facebook - Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg a transmis scuzele sale personale, după ce rețelele sale de socializare au picat pentru mai bine de 6 ore. 

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, și-a cerut scuze pentru „întreruperea” de ieri, după ce serviciile sale de socializare au căzut timp de aproape șase ore - afectând peste 3,5 miliarde de utilizatori din întreaga lume, transmite BBC

Miliardarul și-a cerut „scuze” după ce o problemă tehnică internă a pus în offline Facebook, Messenger, Whatsapp și Instagram în cursul zilei de luni.

Nu au mai putut vorbi cu prietenii și familia

Timp de ore întregi miliarde de oameni s-au trezit fără instrumentele de socializare prin ajutorul cărora păstrau legătura cu prietenii și familia. Alții au descoperit că nu pot accesa serviciile care necesită autentificarea prin intermediul Facebook.

Între timp, companiile din întreaga lume care folosesc rețelele sociale pentru a se conecta cu clienții, s-au confruntat cu o perspectivă financiară neașteptată.

A pierdut miliarde de dolari

Zuckerberg a pierdut aproximativ 6 miliarde de dolari (4,4 miliarde de lire sterline) din averea sa personală la un moment dat, pe măsură ce acțiunile Facebook au scăzut, potrivit site-ului Fortune.

Downdetector, care urmărește întreruperile websiteurilor, a declarat că s-au raportat aproximativ 10,6 milioane de probleme în întreaga lume - cel mai mare număr pe care l-a înregistrat vreodată.

Facebook a spus ulterior că pana offline s-a produs printr-o modificare defectuoasă a configurației care nu numai că a afectat site-urile web și aplicațiile, ci a atins și rețelele interne ale companiei.

Sediul Facebook s-a confruntat cu probleme

Aceste rețele includeau e-mailul intern al Facebook și chiar permisele de muncă ale angajaților.

Unele rapoarte sugerează că sediul Facebook a fost blocat. Chiar „oamenii care încercau să-și dea seama ce este în neregulă” nu au putut accesa clădirea, a declarat pentru BBC reporterul pe tehnologie din New York Times, Sheera Frenkel.

A sunat la 112

Un bărbat din Reșița a fost atât de afectat de faptul că Facebook, WhatsApp și Instagram nu au funcționat timp de câteva ore, luni seară, încât a sunat la numărul unic de urgență 112. El s-a plâns dispecerului, în jurul orei 22.50, că nu își poate apela soția pe Facebook Messenger.

Bărbatul a fost consiliat de către polițiștii Centrului Operațional și i s-a explicat faptul că acesta nu este un motiv întemeiat pentru a apela numărul unic de urgență 112. 

„Ieri, ora 22.47, un bărbat din Reșița a apelat numărul unic de urgență 112 pentru a sesiza că este nemulțumit de faptul că nu funcționează o aplicație de pe o rețea de socializare și nu poate vorbi cu soția sa”, a transmis IPJ Caraș-Severin.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel