Masectomia Angelinei Jolie, pion într-o campanie bazată pe teamă

Alegeri prezidentiale 2024

Anunțul dublei masectomii făcut de Angelina Jolie nu este o alegere eroică, nevinovată și spontană, susține presa internațională. Potrivit acesteia, evenimentul "coincide" cu o campanie bine temporizată de relații publice referitoare la viitoarea decizie a Curții Supreme cu privire la viabilitatea unui brevet pentru gena BRCA1.

Jurnaliștii de la Natural News susțin că Angelina Jolie este "mult mai mult decât o femeie nevinovată care-și exprimă o alegere dificilă". Potrivit anchetei desfășurate de ziariștii menționați anterior, declarații actriței sunt "un scut de protecție" a profiturilor rezultate dintr-o campanie de relații publice, destinată a manipula opinia publică a femeilor.

Jurnaliștii au realizat o analiză de conținut a articolelor publicate despre acest subiect. Conform cercetării, Angelina Jolie a folosit cuvântul "alegere" intenționat, acesta fiind un cuvânt-cheie încărcat politic. Declarațiile soțului său, Brad Pitt, descriu întreaga experiență folosind cuvinte precum "puternic", "mândrie" și "familie".

Discursul Angelinei Jolie și cele patru efecte

Anunțul Angelina Jolie și "limbajul artizanal" folosit au avut patru efecte imediate, notează jurnaliștii de la Natural News:

1) A provocat groază față de cancerul la sân femeilor de pretutindeni, prin publicarea de statistici false. Inclusiv datele despre sine erau eronate, întrucât incidența cancerului transmis nu poate fi mai mare de 56%, nu 78%, cum a pretins actrița.

2) Femeile s-au grăbit să găsească proceduri de testare pentru gena BRCA1, (cancer la sân 1, debut timpuriu). "Întâmplător", aceste teste sunt brevetate de către o societate numită Genetica Myriad, iar fiecare dintre teste poate costa între 3.000 și 4.000 de dolari.

3) Prețul de testare perceput de Genetica Myriad a început să crească substanțial.

4) Opinia publică din SUA a fost influențată cu privire la decizia viitoare a Curții Supreme, de a se pronunța în favoarea brevetului de testare al BRCA1.

Marketing bazat pe teamă

"Myriad Genetics (MYGN) din Salt Lake City deține brevetul de testare care a determinat șansele de 87% ale actriței de a dezvolta cancer de sân", a scris MarketWatch.com. În fapt, fiind singura companie care poate face un astfel de test.

În cazul în care Curtea Supremă a SUA poate fi influențată să susțină brevetul MYGN, aceasta ar putea însemna dezvoltarea unei industrii de miliarde de dolari în numai câțiva ani. În alte cuvinte, dorind să aibă profituri mari, dar și finanțări de la Guvern, MYGN a apelat la o campanie de "teroare medicală", cu Angelina Jolie în rolul protagonistei.

Acest marketing bazat pe teamă este în favoarea industriei cancerului, a corporațiilor farmaceutice și chirurgiei plastice. Un val de cereri de mastectomii și histerectomii preventive, cu analizele preliminare de rigoare, urmate de proceduri de reconstrucție ar aduce profituri uriașe acestor industrii.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel