Inspectorii RAR Mureş au rămas cu gura căscată după ce le-a venit o maşină trecută mai degrabă pe la zidar decât la mecanic.
"Despre improvizația cu frânghie descoperită la o mașină prezentată la RAR Cluj, unii dintre voi au gândit că funia s-a înfășurat întâmplător, fără ca posesorul vehiculului să știe.
Iată că astăzi, la RAR Mureș, s-a prezentat un șofer care a trecut accidental cu vehiculul peste câteva colțare pentru gips carton, iar acestea s-au lipit pe tabla portierei.
Dincolo de aparenta latură amuzantă, improvizațiile sau reparațiile făcute fără respectarea normelor legale pot genera riscuri pentru siguranța traficului.
Vă rugăm să fiți atenți unde și cum vă reparați mașina! Noi vă recomandăm să apelați la atelierele de reparații autorizate, iar lista lor poate fi găsită aici https://www.rarom.ro/?page_id=889.675" , a transmis RAR pe Facebook.
"“E păcat să pui șurub acolo unde poți lega cu sârmă”, spune o glumă celebră printre șoferi. Sârmă sau funie, am putea completa noi, după ce am văzut autovehiculul care s-a prezentat la RAR Cluj pentru redobândirea talonului reținut în trafic, culmea, pentru lipsa ITP. Din păcate, această glumă a fost luată în serios de un bărbat care a legat cu câțiva metri de funie componente ale sistemelor vitale ale vehiculului. Pe lista neconformităților se adaugă: nefuncționarea farurilor și luminilor pentru frânare, bara față compusă din bucăți prinse cu sârmă, joc în articulații și suspensii, anvelope de alte dimensiuni.
Le mulțumim colegilor de la Cluj care au scos de două ori din circulație această mașină, atât în urma controalelor în trafic, cât și după prezentarea la RAR.
Am putea spune că șoferul acestui autovehicul nu a primit nici măcar un capăt de ață de la colegii noștri…", au transmis cei de la RAR pe Facebook, alături de fotografii cu grozăvia. VEZI AICI FOTOGRAFIILE
"Colegii noștri de la RAR Vaslui au avut plăcerea să vadă un Beauford Series 3 Sports, o mașină fabricată în UK în 1982, pe platforma automobilelor Ford. Autovehiculul are un motor pe benzină de 2.0L cu patru cilindri în linie și a fost deținut de un colecționar din Regatul Unit.
Actualul proprietar din România spune că, în ciuda așteptărilor, mașina se conduce ușor, iar weekendul trecut a parcurs cu ea 500 de km", transmite RAR pe Facebook.
O frumusețe clasică la RAR Olt: Jaguar XK 140 SE. Fabricat în 1957, acest model era dotat cu un motor pe benzină de 3,4L și dezvolta aproximativ 210 CP. Testele de viteză realizate de piloți profesioniști din acele vremuri au arătat că mașina putea rula cu o viteză maximă de 200 km/h", au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News