Maşinile Dacia, printre cele mai puţin recomandate SH-uri. Şanse mari să se strice după câteva mii de km

Sursa: Pixabay
Sursa: Pixabay

Iată care sunt maşinile la mâna a doua pe care nu ar trebui să le cumperi niciodată, conform Raportului TUV 2021. 

Raportul se referă doar la maşinile produse în ultimii 3 ani, însă chiar şi aşa modelele Dacia sunt la coada clasamentului, din cauza defectelor care apar la un număr relativ redus de kilometri parcurşi. 

Printre cele mai bune maşini uzate se numără Mercedes Benz GLC, Opel Insignia, Audi Q2, Hyundai I30 sau Mazda CX-3. 

La coada clasamentului se află toată modelele Dacia, dar şi Fiat Punto, Renault Kangoo, Ford S-Max, Ford Galaxy sau Ford Mondeo. 

Raportul TUV include rezutatele tuturor inspecţiilor tehnice de la toate companiile TUV din Germania, adică aproape 9 milioane de inspecţii tehnice efectuate între iulie 2019 şi iunie 2020, conform car-recalls.eu

Toate modelele Dacia, la coadă 

Cel mai bine cotat model Dacia este Sandero, conform sursei citate. Acesta se află, însă, pe locul 116 din 129, cu o probabilitate de defecţiune de 8,2% la 35.000 de kilomtri parcurşi. Cele mai frecvente probleme care apar la acest model sunt legate de scurgerile de combustibil, de blocarea cheii în contact, dar şi de defecţiuni la airbag-ul şoferilor, care nu s-ar deschide la unele modele în cazul unui accident. 

Celelalte modele Dacia ocupă patru din ultimele 6 locuri ale clasamentului. Astfel, Dacia Dokker este pe locul 124 (10% posibilitate de defecţiune la 46.000 km), Dacia Logan pe 125 (10,6% la 56.000 km), Dacia Lodgy pe 128 (10,9% la 48.000 km) şi Dacia Duster pe 129 (11,1% la 41.000 km). 

Nici Dacia Spring nu pare a fi un model mai sigur sau mai bun. 

Constructorul auto francez Renault a primit o lovitură dură miercurea trecută, după ce European New Car Assessment Programme (NCAP) a atribuit un rating zero modelului Renault Zoe, iar Dacia Spring a primit o singură stea, după noul protocol de testare care a devenit standard pentru Europa, transmite Reuters.

"Renault era odată sinonim cu siguranţa. Însă, aceste rezultate dezamăgitoare pentru Zoe şi Dacia Spring arată că acum siguranţa a devenit o victimă colaterală în tranziţia grupului spre automobilele electrice", a declarat secretarul general de la Euro NCAP, Michiel van Ratingen.

VEZI CONTINUAREA AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel