Mohamed Henni, cunoscut pentru pasiunea sa față de echipa Olympique Marseille, a fost recent implicat într-un conflict cu KMA, compania care deține drepturile lui Kylian Mbappé.
Motivul? Descrierea unui sandviș kebab din meniul său de fast-food drept "la fel de rotundă ca și capul lui Mbappé".
Influencerul, care și-a deschis recent propriul fast-food, a primit o scrisoare de la căpitanul echipei franceze și compania sa, prin intermediul avocatului, cerându-i să elimine această descriere din meniu în termen de opt zile.
????Kylian Mbappé clan complains against Mohamed Henni because of the use of his name in a kebab menu. ❌
— MC (@MbappeCentral) March 12, 2024
The Marseille influencer has 8 days to remove the name of PSG’s number 7. pic.twitter.com/ZvIseZofru
"Este absurd! Nu am avut intenția să ofensez pe nimeni. Descrierea a fost doar o glumă inocentă, iar faptul că a fost percepută într-un alt mod este regretabil", a declarat Henni într-un interviu.
În ciuda presiunii din partea lui Mbappé și a companiei sale, influencerul a declarat că intenționează să rămână ferm pe poziția sa și să păstreze descrierea controversată în meniu.
Cu toate acestea, decizia finală cu privire la această dispută rămâne de văzut, iar fanii lui Henni și ai echipei Olympique Marseille sunt cu ochii pe evoluția situației.
???? BREAKING - Kylian Mbappé a porté plainte contre Mohamed Henni car ce dernier a utilisé son nom dans la description d’un de ses burgers ‼️???? pic.twitter.com/hkInqfYGjd
— Actu Tech & PSG (@ActuTech_Foot) March 12, 2024
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News