EXCLUSIV  McDonald's, dat în judecată că a servit cafea prea caldă. Bulai: O vârstnică a câștigat 5 milioane de dolari, dar acum cafeaua e mai proastă

Foto cu caracter ilustrativ: Pexels
Foto cu caracter ilustrativ: Pexels

Sociologul Alfred Bulai a reamintit un caz din istoria McDonald's.

Alfred Bulai și Val Vâlcu au discutat despre un caz de la McDonald's, atunci când compania a fost dată în judecată pentru că a servit unei cliente o cafea foarte caldă:

„E un caz celebru la McDonald's. O bătrânică a luat 5 milioane de dolari. Nu a luat ea toți banii ăia, ci o firmă de avocatură care a reprezentat-o. Ea și-a luat niște bani la sfârșit. De regulă, iau cel puțin jumătate dintre bani firmele de avocatură. Stai puțin, că tu nu faci nimic, deci scuză-mă“, a spus Alfred Bulai.

„Eu sunt de acord, sigur!“, a completat Val Vâlcu.

„Dacă primești tu un milion să zici: Bă’, cam puțin! Voi ați luat patru! Primești un milion, totuși. Știi ce a făcut Mc Donald's atunci? Într-o lună, zic ei, au schimbat toate aparatele de cafea de la toate McDonald's-urile din lume, adică au arătat ce forță au, cu alte cuvinte. Deci cu un termostat ca să nu mai fie fierbinte cafeaua. Deci o fac mai proastă“, a spus, ironic, Alfred Bulai.

„Păi și care e șmecheria, că eu vreau fierbinte cafeaua?! Că de-aia beau cafea, să suflu în ea, să mi-o dea caldă! Altfel beau frappe“, a spus Val Vâlcu.

„A fost o chestiune de marketing pe care au avut-o. Ai văzut și la noi: Atenție, podea udă! Au pierdut unii niște procese serioase că a alunecat ăla, că s-a împiedicat. I-au dat în judecată și au plătit. De atunci, de fiecare dată când dau cu mopul, pun mesajul acesta“, a spus Alfred Bulai la DC News, la emisiunea „Nod în Papură“.

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Diferența dintre români și occidentali. Alfred Bulai, la începuturile pandemiei: Râdeam de nebun când mă uitam la televizor

Youtube video image

Există pastile de slăbit minune? Bulai explică efectul placebo și de ce ele „trebuie” să fie scumpe: Amuzant e că ajungi tot la regim

Sociologul Alfred Bulai nu crede în asemenea metode minune și remarcă că majoritatea acestor „tratamente” vin cu recomandarea de a se ține și cură de slăbire.

„Pastilele minune de slăbit se află la vecinătatea dintre marketing și înșelătorie. E haios că iei pastila, dar se recomandă totuși și regimul. Mersi, păi dacă țin regim normal că slăbesc. E posibil să aibă anumite vitamine în ele, dar în principiu aceste pastile reprezintă o afacere de miliarde”, a precizat profesorul Alfred Bulai.

Jurnalistul Val Vâlcu a completat amintind că în acest „tratament” există inclusiv o componentă psihologică, anume efectul placebo pe care creierul uman îl impune.

„Mai e și efectul placebo pentru dacă dai 100 de lei sau 500”, spune jurnalistul, completat de Alfred Bulai: „Păi tocmai din acest motiv trebuie să fie scumpe pentru că dacă ar costa 5 lei nu ar prezenta încrederea cumpărătorului” (citește continuarea AICI).

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Politicienii cu cea mai scăzută încredere în anii ’90. Alfred Bulai: După ce a murit, jurnaliștii s-au schimbat

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel