McDonald's, cele mai mari probleme, dezvăluite. Ce soluții propun

McDonald's încearcă din răsputeri să-şi consolideze poziţia în fruntea clasamentului celor mai mari lanţuri fast-food din lume după venituri. Marţi, compania a anunţat că vânzările sale globale au scăzut cu 3,3% în al treilea trimestru al acestui an.

Potrivit Business Insider, compania a pierdut din cota de piaţă în faţa unor branduri precum Chipotle şi Five Guys. În cadrul unei conferinţe recente cu investitorii şi analiştii, directorul executiv McDonald's, Don Thompson, a dezvăluit cele mai mari patru probleme cu care se confruntă lanţul de restaurante şi a oferit câteva soluţii.

McDonald's a experimentat în ultimii ani mai multe produse, precum hamburgerii cu vită Angus şi Chicken Selects. Pe de altă parte, compania a ignorat unul din cele mai importante puncte forte ale sale. „Valoarea este unul din cei mai puternici piloni ai noştri", a declarat Thompson. „Astfel, trebuie să continuăm poziţia în funcţie de acest atribut", a continuat el.

Brandul american încearcă să-i atragă pe clienţii strâmtoraţi la buzunare cu produse ieftine, precum Jalapeno McDouble şi Buffalo Ranch McChicken.

Serviciul drive-thru trebuie reformat

Serviciul drive-thru de la McDonald's a devenit ineficient în ultimii ani, din cauza meniurilor prea complexe. Thompson a conştientizat această problemă şi a declarat că i-a trimis pe reprezentanţii companiei într-o „perioadă de reevaluare". În urma acestui proces, McDonald's ar putea angaja mai mulţi oameni, iar cei vechi ar putea primi noi funcţii. Compania îşi remodelează bucătăriile din Europa, pentru a oferi servicii mai rapide.

Marketing mai bun

Thompson recunoaşte că mulţi se feresc de mâncarea de la McDonald's şi o consideră nesănătoasă. Problema a fost exacerbată de scandalul fabricii fast-food din China a companiei. Pentru a beneficia de o imagine publică mai pozitivă, McDonlad's realizează un audit global al departamentului de marketing. Thomspon a precizat că va face noi angajări în departamentul respectiv.

Simplificarea meniului

Meniul McDonald's a crescut cu 70% începând cu 2007. Noile produse reprezintă o povară pentru angajaţi şi contribuie la cozile interminabile din restaurante. Francizele doresc ca meniurile să fie mai simple. De asemenea, ingredientele şi echipamentele suplimentare costă mai mulţi bani.

Thompson a subliniat că McDonald's va reveni la structura tradiţională. „Vom reduce semnificativ complexitatea operaţiunilor în restaurantele noastre, pentru a eficientiza onorarea comenzilor", a conchis Thompson.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel