Numărul magazinelor din rețeaua de francize LaDoiPași a depășit cifra de 800. Ținta retailerului Metro Cash&Carry este de 1.100 de magazine în toată țara. Pentru a susține dezvoltarea accelerata a rețelei, METRO a inițiat în urmă cu peste un an un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii. Conform studiului Neilesen, în România, comerțul tradițional are o pondere de 38% în piața de retail, în creștere cu 9,9% față de 2017. În general, după deschiderea magazinului sub brandul LaDoiPași, vânzările cresc în medie cu 30%.
"Rețeaua de francize soft LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine și țintește un număr de 1.100 până la finalul anului 2019. În prezent, rețeaua este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele LaDoiPași poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural. Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, METRO a inițiat în urmă cu peste un an un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii", se arată într-un comunicat de presă al companiei.
"Programul continuă și în 2019 cu o nouă campanie de marketing, prin care retailerul aduce în prim-plan rolul antreprenorilor de magazine în dezvoltarea rețelei și a comunității din care fac parte. Astfel, campania Suntem de-ai locului capitalizează pe relația dintre proprietarii de magazine LaDoiPași și clienții din comunitatea în care își desfășoară activitatea. Încrederea și familiaritatea sunt atributele pe care clienții le apreciază cel mai mult", se mai arată în document.
„În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, dar și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia, de aceea venim în sprijinul lor cu un model de business adaptat nevoilor clienților și cerem la schimb responsabilitate și seriozitate. Lucrăm constant la dezvoltarea rețelei și a experienței de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali", a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.
LaDoiPași propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.
Prin afilierea la franciza LaDoiPași, proprietarii de magazine au acces la consultanță pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, prețuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing). Toate aceste elemente aduc avantaje multiple, inclusiv clientului final care se bucură de o experiență plăcută de cumpărare.
În plus, proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, în linie cu standardele francizei. Conform studiului Neilesen, în România, comerțul tradițional are o pondere de 38% în piața de retail, în creștere cu 9,9% față de 2017. În general, după deschiderea magazinului sub brandul LaDoiPași, vânzările cresc în medie cu 30%. Pentru a deveni parteneri METRO în franciza LaDoiPași, antreprenorii trebuie să îndeplinească mai multe condiții care vizează potențialul de dezvoltare al afacerii, cât și angajamentul pe termen lung și pasiunea pentru comerț.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel național, în prezent.
METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri.
Vezi și: Alimente de proastă calitate, interzise în România
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu