Coty cumpără 43 de branduri de îngrijire a frumuseții de la Procter&Gamble, în schimbul sumei de 12,5 miliarde de dolari.
Printre brandurile care vor ajunge la Coty se numără Sassoon Professional, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Max Factor şi Covergirl.
"Vânzarea reprezintă un pas important spre concentrarea operaţiunilor pe un portofoliu de 10 categorii şi 65 de branduri care reflectă competenţele de bază ale P&G", a declarat preşedintele şi directorul general al Procter&Gamble, AG Lafley, potrivit zf.ro.
P&G estimează că va înregistra un câştig excepţional de 5-7 miliarde de dolari după finalizarea tranzacţiei, aşteptată în a doua jumătate a anului 2016. După finalizarea vânzării va returna acţionarilor până la 70 de miliarde de dolari, în perioada 2016-2019, prin plata de dividende şi răscumpărări de titluri. Acţiunile P&G au scăzut cu 11% în anul încheiat miercuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu