Meghan Markle a primit lovitura.
Conflictul și lupta dintre Meghan Markle și Kate Middleton sunt cunoscute deja în spațiul public. De această dată, ducesa de Sussex a primit o nouă lovitură.
Dacă în anul 2019 a fost desemnată cel mai popular influencer în materie de modă, odată cu intrarea în Familia Regală, locul i-a fost luat în 2020 de rivala sa, Kate Middleton. În anul 2019, tot ce purta soția Prințului Harry devenea brusc epuizat în magazine, dar cu toate astea, odată cu renunțarea la îndatoririle de la Casa Regală, imaginea actriței s-a schimbat, iar oamenii s-au îndreptat către Kate Middleton.
Experții în materie de vânzări în modă au analizat care sunt vedetele cu cea mai puternică influență în vânzarea produselor în 2020, conform informațiilor transmise de dailymail.co.uk
Conform lor, pe primul loc s-a aflat Kate Middleton, a cărei rochie florală marca „Faithfull The Brand” purtată în vară a avut o creștere în căutări cu 112%.
Pe locul doi, se află vedeta de televiziune Holly Willoughby, iar Meghan Markle se află abia pe locul trei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu