Urmărește emisiunea live


Meghan Markle, ținta unor noi critici. De data asta e pusă la colț pentru show-ul culinar pe care îl prezintă

Foto: Agerpres
Foto: Agerpres

Meghan Markle, ducesa de Sussex, a revenit în atenția publicului prin lansarea emisiunii sale culinare, „With Love, Meghan”, pe Netflix

Lansarea primului trailer al emisiunii, pe 2 ianuarie, a fost întâmpinată cu ironii și critici dure. Presa britanică, recunoscută pentru pozițiile sale tranșante față de Meghan Markle, nu a întârziat să comenteze. The Guardian a titrat sarcastic „Let them eat sponge cake” („Lasă-i să mănânce cozonac”), făcând referire la tortul pregătit de Meghan, o rețetă apreciată în epoca reginei Victoria, și aluzie la celebra frază atribuită pe nedrept Mariei-Antoinette, care simbolizează nepăsarea față de nevoile poporului.

The Times a comparat emisiunea cu brandul de lifestyle Goop al actriței Gwyneth Paltrow, dar „fără ouăle vaginale”, ironizând exagerările din industria bunăstării. Pe rețelele sociale, criticile au fost și mai aspre. Un utilizator de X (fostul Twitter) a scris: „Lumea este în flăcări, dar Meghan Markle este aici pentru a ne învăța cum să facem gogoși gourmet și aranjamente florale rafinate.”

Pe YouTube, trailerul a atras 11.000 de aprecieri pozitive, dar a fost covârșit de 98.000 de reacții negative, semnalând o recepție general ostilă.

„With Love, Meghan” o prezintă pe ducesă în luxul vieții sale din Montecito, California, alături de prieteni celebri precum actrițele Mindy Kaling și Spencer, bucătarul Roy Choi și Alice Waters, proprietar al unui restaurant de lux. Emisiunea, care va debuta pe 15 ianuarie, promite să combine rețete gourmet cu momente de introspecție și conversații relaxate.

În ciuda atmosferei sofisticate și a invitaților renumiți, criticii consideră că programul este superficial și deconectat de la realitățile contemporane. Un expert citat de Daily Mail a remarcat că Meghan „ar fi putut ajuta Firma (numele dat familiei regale britanice) într-un mod constructiv,” sugerând că deciziile sale recente subminează potențialul său de a aduce contribuții semnificative.

Un declin al popularității

Meghan Markle, cândva admirată pentru eleganță și prospețimea adusă familiei regale, se confruntă acum cu o impopularitate crescândă, atât în Marea Britanie, cât și în Statele Unite. Potrivit unui sondaj YouGov, doar 23% dintre britanici au o opinie favorabilă despre ducesă, un procent mai mic decât cel al Alexandrei de Kent, o verişoară de 88 de ani a regretatei regine Elizabeth.

Această cădere în popularitate își are rădăcinile în interviul din martie 2021 acordat de Meghan și prințul Harry prezentatoarei americane Oprah Winfrey. Criticile aduse familiei regale, de la rasism la lipsa de considerație față de sănătatea mintală, au fost percepute de mulți ca plângeri venite din partea unor privilegiați. Deși unele afirmații au fost justificate, efectul general asupra imaginii lor publice a fost devastator.

Richard Fitzwilliams, comentator regal, a declarat pentru Daily Mail că Meghan și Harry „și-ar fi putut croi un rol special, în special în cadrul Commonwealth-ului, așa cum dorea regina Elizabeth II.” Însă, potrivit jurnalistei Tina Brown, autoarea cărții „The Palace Papers”, Meghan nu a înțeles dinamicile interne ale monarhiei: „Cred că și-a imaginat că ar putea întruchipa un alt stil de prințesă, o prințesă umanitară globală.”

În schimb, ducesa și soțul său au ales să-și monetizeze experiențele și să critique instituția regală, ceea ce a condus la o percepție publică negativă. Seria documentară „Harry & Meghan”, lansată pe Netflix în decembrie 2022, a consolidat această imagine, povestind dificultățile lor în Marea Britanie și mutarea în California.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2025 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
NoMy - smt4.5.3
pixel