Metro, al patrulea retailer european, a raportat pierderi mari în primul trimestru al anului 2017.
Pierderile ar fi cauzate de performanţele mai slabe înregistrate la divizia de produse electronice de larg consum. În perioada ianuarie - martie 2017, profitul operaţional ajustat a scăzut la 19 milioane de euro (21,2 milioane de dolari), faţă de un profit de 28 de milioane de euro în urmă cu un an.
Metro, un conglomerat cu 2.000 de magazine în 29 de ţări, a demarat de mai mulţi ani un vast proces de restructurare pentru a se concentra pe activităţile cash-and-carry şi distribuţia de produse electronice de larg consum, iar în paralel a vândut magazinele Kaufhof şi supermarketurile Real din Europa de Est. Grupul german speră ca, până la mijlocul acestui an, să introducă la bursă activităţile sale cash-and-carry, care vor păstra denumirea Metro, în timp ce activităţile de distribuţie de produse electronice de larg consum, regrupate sub marca Metro-Saturn, vor fi rebotezate Ceconomy.
[citeste si]
Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de locaţii în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu