Conform unui studiu realizat de către compania MillwardBrown Romania, comandat de miababy.ro® piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani are o valoare de circa 400 - 450 de milioane de euro pe an, cu potențial major de creștere în segmentul online, care reprezintă 10% din piață.
miababy.ro® devine, în urma unei investiții de peste o jumătate de milion de euro, primul start-up online dedicat exclusiv părinților de copii cu vârste între 0 și 3 ani. Platforma online creează experiențe personalizate pentru fiecare client, în funcție de etapa de dezvoltare a copiilor. miababy.ro® își propune să recupereze investiția inițială în primii trei ani de la lansare.
Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.
Ideea start-up-ului a fost generată de problemele reale cu care se confruntă părinții în mediul online. Majoritatea site-urilor de profil operează fără stocuri și fără ajutorul unui curator care să verifice proveniența și calitatea produselor. Portofoliul Miababy® include câteva zeci de branduri europene cu tradiție, certificate și atestate conform standardelor UE. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzătoare fiecărei etape de vârstă. O prioritate pentru Miababy® a fost dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care să asigure livrarea rapidă și în siguranță a comenzilor.
"Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită", a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro®.
Piața de produse pentru copii va ajunge la jumătate de miliard de euro
Piața de produse pentru copii de până la 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.
De aceea, miababy.ro® cuprinde o secțiune dedicată celor care sunt în căutare de cadouri pentru copii în categoria de vârstă 0-3 ani, în funcție de evenimentul la care vor participa – prima vizită, botez, zi de naștere, Paște, 1 iunie, Moș Nicolae sau Crăciun.
Platforma miababy.ro® este în sine un produs complex, adaptat nevoilor actuale ale părinților aflați la început de drum.
Infinity, rubrică despre dezvoltarea copiilor
„miababy.ro® a fost creat cu o secțiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conținut pentru părinții care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceștia au acces la produse inovatoare și informații relevante despre rolul părinților în primii trei ani de viață. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuțioase a pieței de profil și a unei investiții majore în crearea platformei, care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piață, din care 300.000 achiziționează produse online", a explicat Mia Karimzadeh.
Magazinul online miababy.ro® este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare și produse wow, atent selectate pentru a deveni un punct de susținere pentru toți clienții în procesul de creștere a copilului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu