Gigantul tehnologic Microsoft și-a cerut scuze după ce mii de oameni din întreaga lume au raportat probleme cu produsele sale, de la serviciul de e-mail Outlook până la jocul de succes Minecraft.
Mii de oamenii au raportat probleme marți după-amiază. Incidentul are loc la mai puțin de două săptămâni după ce o întrerupere majoră a IT la nivel mondial a lăsat peste opt milioane de computere care foloseau sisteme Microsoft inaccesibile, având impact asupra asistenței medicale și a călătoriilor, după o actualizare de software defectuoasă a companiei de securitate cibernetică CrowdStrike, scrie BBC.
Microsoft a declarat că a implementat o remediere a problemei care „arată o îmbunătățire” și că va monitoriza situația „pentru a asigura o recuperare completă”.
Dar le-a spus separat oamenilor că nu are o perioadă estimativă pentru cât timp va dura rezolvarea problemei.
Gigantul tehnologic a declarat anterior că „investiga rapoartele privind problemele de conectare la serviciile Microsoft la nivel global”.
„Ne cerem scuze sincer pentru inconvenient”, a spus într-o postare pe X, fosta Twitter.
„Experții noștri investighează în prezent situația pentru a o rezolva cât mai curând posibil”.
Întreruperea pare să fi afectat și alte servicii care se bazează pe platformele Microsoft, Cambridge Water fiind printre cele afectate.
„Din cauza problemelor la nivel mondial cu Microsoft Azure, o problemă cu site-ul nostru web afectează mai multe servicii, inclusiv MyAccount și PayNow”, se spune într-o postare pe X.
Serviciul HM Courts and Tribunals - care este responsabil de administrarea instanțelor și tribunalelor penale, civile și de familie din Anglia și Țara Galilor - a declarat că este la curent cu problemele cu „mai multe servicii online”.
Unii clienți ai NatWest au raportat, de asemenea, probleme.
Un purtător de cuvânt a declarat pentru BBC:
„Suntem conștienți de faptul că unii clienți au întâmpinat dificultăți în accesarea paginilor noastre web astăzi. Acest lucru a fost legat de problemele raportate de Microsoft Azure, care au afectat unele servicii Microsoft la nivel global.
Problema a fost rezolvată acum și paginile noastre web funcționează normal. Ne cerem scuze clienților pentru orice inconvenient cauzat.”, a transmis purtătorul de cuvânt.
Între timp, echipa de fotbal olandeză de top FC Twente a trimis pe Twitter o actualizare pentru fanii săi, spunând că site-ul său de bilete și aplicația clubului nu au fost disponibile suporterilor ca urmare a întreruperii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News