Corporația americană Microsoft a înregistrat o pierdere de 6,2 miliarde de dolari pentru al patrulea trimestru al anului financiar, informează The Guardian. Pierderea unei astfel de sume a survenit în urma unei investiții nereușite în domeniul internetului. Microsoft a achiziționat firma de advertising aQuantive pentru 6,3 miliarde de dolari în încercarea de a ține pasul cu rivalul său,
Google. Se dorea obținerea unui venit cu ajutorul instrumentelor de căutare pe internet.
În declarația corporației, apărută luni, se spune: “achiziționarea nu a accelerat creșterea economică în măsura în care ne așteptam, ceea ce ne-a și făcut să luăm decizia de a scade suma din profit”.
În urma acestui eșec, Microsoft înregistrează pierderi pentru prima oară în ultimii 20 de ani. Cumpărarea aQuantive în anul 2007 este cea mai mare din istoria corporației.
Analiticii prezic un profit de 5,3 miliarde de dolari pentru ultimele 3 luni din anul financiar pentru Microsoft.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News