Microsoft a anunțat săptămâna aceasta noi inovații care sprjină companiile să își atingă mai ușor obiectivele și să își maximizeze productivitatea într-un mediu de afaceri "mobile first, cloud first". Anunțul a fost făcut în cadrul conferinței anuale Convergence din Barcelona, unde au fost prezentate noile funcții ale Microsoft Office 365, printre care capabilitățile de conferințe telefonice și video pentru Skype for Business, incluse alături de Power BI și Advanced Threat Protection în suita Office 365 E5, dar și Microsoft Dynamics CRM 2016.
Compania a lansat, la începutul lunii decembrie, noi funcții în Office 365, noul Dynamics CRM și platforma Microsoft PowerApps, un nou serviciu pentru mediul de afaceri, care oferă angajaților posibilitatea de a crea aplicațiile dorite și a le partaja în echipă prin sistemul utilizat în cadrul companiei, la cele mai înalte standarde de securitate.
Conform unui studiu realizat de Forrester în luna noiembrie pentru Microsoft privind strategia de digitalizare a companiilor la nivel european, 94% dintre companiile respondente au avut tentative de a implementa o strategie digitală. În același timp, studiul relevă că nu există o aliniere între departamentul IT și liderii companiilor în ceea ce privește resursele și cerințele pentru o transformare digitală completă a organizației. Potrivit Forrester Research, doar 33% dintre directorii de IT au în vedere creșterea veniturilor companiei cu ajutorul unor noi canale digitale sau produse, în timp ce liderii companiilor sunt mult mai interesați să identifice noi oportunități.
Cu ajutorul soluțiilor care cresc eficiența angajaților, precum Office 365 și Dynamics CRM, împreună cu un mod inovator de a crea aplicații care pot fi partajate cu ușurință pe orice dispozitiv, organizația are oportunitatea de a realiza și controla propria transformare din cadrul companiei.
Noile funcții ale suitei Office 365
Microsoft prezintă cele mai importante noi funcții ale pachetul de aplicații Office 365 pentru clienții comerciali, oferite în suita premium pentru companii mari, Office 365 E5.
O soluție completă și integrată de conferințe online. Cu Skype Meeting Broadcast și Cloud Private Branch Exchange, clienții Office 365 au acum o platformă dedicată pentru conferințe telefonice, conferințe video și partajarea materialelor de lucru prin intermediul aplicațiilor utile în activitatea zilnică.
Analytics și vizualizarea datelor. Delve Analytics sprijină angajații prin instrumente interactive, precum dashboard-urile, care oferă o imagine de ansamblu asupra activităților desfășurate de fiecare pe parcursul zilei, dar și despre cine sunt colegii alături de care petrecem mai mult timp, astfel încât putem gestiona mai bine orele de lucru și întâlnirile interne.
Securitate avansată. Prin Customer Lockbox, clienții au acces și control deplin asupra datelor în Office 365, având drepturi depline de aprobare pentru orice operațiune necesară în platformă. Office 365 Advanced eDiscovery sprijină utilizatorii prin intermediul machine learning și text analytics în reducerea costurilor și riscurilor de gestionarea a unui volum mare de date.
Dynamics CRM 2016
Începând cu luna decembrie, soluția Dynamics CRM 2016 este disponibilă pe scară largă pentru implementări Online şi On Premise (la sediul beneficiarului). Dynamics CRM 2016 este cel mai cuprinzător upgrade de până acum al soluţiei Dynamics CRM, incluzând îmbunătăţiri în materie de colectare a informaţiilor, mobilitate şi asistenţă, precum şi îmbunătăţiri semnificative ale productivităţii care vor ajuta companiile şi angajaţii să își maximizeze rezultatele.
[citeste si]
Datele şi informaţiile reprezintă componente esenţiale, de tip Next Generation, în interacțiunile și angajamentul față de client, iar Dynamics CRM 2016 furnizează capacităţi inteligente menite să dezvăluie perspective noi, cu scopul de a-i sprijini pe profesioniştii din vânzări, marketing şi servicii să ia deciziile mai rapid şi să acţioneze. Cu ajutorul capabilităților oferite de serviciul Azure Machine Learning, Dynamics CRM 2016 oferă funcționalități în premieră reprezentanților din vânzări pentru a-și personaliza metodele de up-selling (vânzări suplimentare / dintr-o categorie superioară), precum recomandări inteligente de produs şi sugestii de articole care conțin informațiile necesare unei rezolvări eficiente a problemelor de asistență pentru clienţi.
Această versiune a Dynamics CRM prevede de asemenea capabilităţi de top, cu aplicabilitate completă în mediul offline, pentru profesioniştii mobili; pe telefoane, tablete şi pe principalele platformele disponibile. Dynamics CRM 2016 oferă şi posibilitatea de a crea aplicaţii mobile centrate pe sarcini pentru a simplifica finalizarea activităţilor orientate către client, cum ar fi minutele şedinţelor, care permite scanarea datelor cu scopul de a crea o interacţiunie proactivă şi un control CRM vocal.
Pe parcursul lunii noiembrie, Microsoft a anunţat şi data următoarei lansări a soluţiei sale ERP, Microsoft Dynamics AX.
Serviciul PowerApps
Modul în care companiile îşi desfăşoară activitatea se schimbă, angajaţii fiind mai mobili ca niciodată. Aplicaţiile pentru consumatori au evoluat rapid, iar aşteptările angajaţilor au crescut pe măsură. Cu toate acestea, resursele limitate ale dezvoltatorilor arată că aplicaţiile pentru companii nu au ţinut pasul cu cererile angajaţilor. De fapt, Gartner prevede că, "până în 2017, cererea pieţei pentru servicii de dezvoltare a aplicaţiilor mobile va creşte de cel puţin 5 ori mai rapid decât capacitatea internă a organizaţiilor IT de a le furniza."* Abordând această situaţie, Microsoft prezintă PowerApps, un serviciu conectat în siguranță la sistemele companiei, care sprijină angajaţii să-și creeze aplicaţiile de care au nevoie şi să le partajeze cu uşurinţă cu colegii de birou. Disponibil în modul Preview, PowerApps ajută companiile să creeze aplicaţii diverse orientate către angajați, de la cea mai simplă aplicaţie — cum ar fi un sondaj de opinie în rândul angajaților — la aplicaţii esenţiale utilizate pe termen lung, care se conectează la sistemele LOB şi serviciile cloud şi funcţionează pe orice dispozitiv.
PowerApps oferă beneficii întregii organizaţii:
Angajaţilor. Creează rapid aplicaţii care funcţionează pe orice dispozitiv, folosind interfaţa familiară Microsoft Office, fără a fi necesară editarea de coduri.
Dezvoltatorilor. Prezintă date şi servicii care sprijină angajaţii să inoveze şi să creeze propriile aplicaţii native pentru Web şi mobil şi API cu Azure App Service.
Profesioniştilor IT. Gestionează datele companiei şi partajează aplicaţiile, într-un mod controlat şi sigur.
PowerApps reduce timpul de implementare al aplicaţiilor la doar câteva minute, având conexiuni de date încorporate către servicii SaaS precum Office 365, Dynamics, Salesforce, Dropbox şi OneDrive, suplimentar față de sistemele companiei implementate On Premise, ce includ SharePoint, SQL Server, baze de date Oracle, SAP şi altele.
Serviciul oferă o experienţă familiară, asemănătoare interfeţei Office, pentru crearea de noi aplicaţii pentru companii, şabloane pentru o pornire rapidă şi un instrument de tip Visual Designer, pentru o automatizare a fluxului de lucru. Aceste se integrează ușor cu instrumentele specializate ale organizației, cele implementate de dezvoltatorii profesionişti şi de specialiștii IT, astfel încât toată lumea să poată contribui la identificarea unui model de business mai agil.
Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) este lider mondial în furnizarea de platforme şi soluţii de productivitate pentru o lume mobile-first, cloud-first, având ca misiune sprijinirea fiecărei persoane şi organizaţii de pe planetă pentru a-şi dezvolta potenţialul la maxim. * Gartner, The Enterprise App Explosion: Scaling One to 100 Mobile Apps, Adrian Leow, 07 May 2015
Despre Microsoft
Fondată în 1975, compania Microsoft (NASDAQ "MSFT") este liderul mondial în software, servicii și soluții ce ajută oamenii și companiile să își atingă pe deplin potențialul. În România, Microsoft și cei peste 3.000 de parteneri comerciali locali oferă companiilor un set bogat de soluții de mobilitate și creștere a eficienței în afaceri.
Totodată, firmele mici și mijlocii au la dispoziție un serviciu de contact specializat la Microsoft România pentru informații suplimentare și consultanță (021 529 7174), iar pe www.microsoft.ro/studiidecaz sunt disponibile exemple de companii românești care folosesc soluții de mobilitate și cloud pentru a-și crește competitivitatea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News