Microsoft, Apple sau Amazon au postat pe siteurile oficiale mesaje prin care îşi îndemnau să cumpere albumele cântăreţei britanice Amy Winnehouse. Deşi au negat această ipoteză, mesajele aveau clar o tentă comercială, mai ales că au apărut la scurt timp după decesul artistei.
Microsoft a avut parte de multă publicitate negativă după ce o firmă de PR pentru Xbox a postat pe Twitter un mesaj în care îşi îndemna follower-ii să-şi amintească de cântăreaţa Amy Winehouse şi să achiziţioneze ultimul ei album din magazinul online al Microsoft, Zune, scrie mashable.com.
După aproximativ o oră de retweet-uri şi comentarii negative, reprezentanţii Microsoft au revenit cu un mesaj în care şi-au cerut scuze.
„Ne cerem scuze tuturor dacă mesajul anterior despre Amy Winehouse a părut pur comercial. Departe de noi acest gând, vă asigurăm”.
Microsoft nu este singura companie care a fost criticată pentru faptul că a încercat să capitalizeze de pe urma morţii lui Amy Winehouse.
Ultimul său album, care i-a adus un premiu Grammy, Back to Black, a devenit cel mai descărcat album din magazinul online al Apple, după ce compania a postat o imagine a cântăreţei chiar în deschiderea iTunes.
Nici Amazon n-a lipsit de la „ospăţ”. Compania a postat un text despre Amy Winehouse care făcea trimitere către secţiunea de unde puteau fi cumpărate albumele cântăreţei.
Vânzările albumului Back to Black au crescut de 37 de ori imediat după moartea lui Winehouse.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu