Facebook a încheiat un acord de achiziţie de la Microsoft a tehnologiei Atlas Solutions, o platformă prin care va putea măsura eficienţa reclamelor plasate pe site-ul propriu şi pe cele ale altor companii, informează Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar preţul de cumpărare ar putea fi, potrivit unor informaţii, sub cel de peste 6 miliarde de dolari plătit de Microsoft pentru Atlas atunci când a preluat dezvoltatorul tehnologiei, compania AQuantive, în 2007.
Pentru Microsoft, vânzarea face parte din efortul de a scăpa de achiziţia neperformantă a AQuantive. Anul trecut, Microsoft a şters aproape în totalitate valoarea comercială a achiziţiei.
Pentru Facebook însă această tehnologie este esenţială pentru a dovedi furnizorilor de publicitate că postarea de reclame pe site-ul său va duce la creşterea vânzărilor.
"Advertiserii au cerut o măsurare mai bună a eficienţei reclamelor. Achiziţia Atlas ne permite să progresăm în această direcţie", a declarat Brian Boland, director de marketing la Facebook.
Principalul avantaj adus de tehnologia Atlas este că măsoară performanţele reclamelor pe Facebook comparativ cu re
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News