O analiză realizată în presa scrisă, pe site-urile de știri și pe rețelele de socializare arată că aducerea Mihaelei Rădulescu în juriul de la ”Românii au talent” a fost o mutare extrem de inspirată făcută de PRO Tv.
După prima ediție din acest sezon, concurenții sau cuplul de prezentatori Bartoș-Smiley au trecut în plan secund, iar subiectul relatărilor legate de ”Românii au talent” s-a concentrat pe prestația Mihaelei Rădulescu.
Dovadă stau cifrele unei monitorizări realizate de mediaTRUST pentru site-ul paginademedia.ro, în perioada 13-18 martie: în primele cinci zile de după debutul concursului, din 4.730 de referiri la ”Românii au talent”, în presa scrisă sau mediul online, 4.310 erau despre Mihaela Rădulescu.
Explozie pe rețelele de socializare
Pe Facebook au fost făcute peste 2.800 de referiri la Mihaela Rădulescu și la ”Românii au talent”, în vreme ce Twitter-ul a fost gazda a aproape 500 de menționări.
Site-urile de știri, în special cele tabloide, au vorbit despre ”Românii au talent” în special făcând referire la Mihaela Rădulescu.
Materialele apărute pe site-urile de știri au fost preluate masiv de agregatoarele de știri (incluse în această monitorizare). Astfel, pe net s-a ajuns la peste 1.000 de mențiuni legate de Mihaela Rădulescu la ”Românii au talent”.
Rezultatele monitorizării:
Total mențiuni Românii au talent: 4.730
Total mențiuni Mihaela Rădulescu și Românii au talent: 4.310
Distribuția materialelor despre Mihaela Rădulescu la ”Românii au talent”:
Site-urile de știri cu cele mai multe materiale:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu