Simona Halep a rămas fără sponsor tehnic de la finalul anului 2017, atunci când a încheiat colaborarea cu Adidas.
Publicitate
Simona Halep și-a găsit un nou sponsor. Chiar dacă nu a făcut încă un anunţ oficial, cea mai recentă apariţie în public este extrem de relevantă. Simona a fost prezentă, miercuri, la meciul de baschet dintre U-BT Cluj-Napoca şi Keravnos îmbrăcată cu o bluză pe umărul căreia era inscripţionată sigla „Nike".
După 4 ani cu Adidas, Simona Halep s-ar fi înțeles cu cu Nike, care-i oferă cu 300.000 de euro mai mult decât fostul sponsor. Tenismena ar încasa 1,3 milioane de euro pe sezon.
Vasile Dîncu, fost minsitru al dezvoltării, e de părere că Adidas nu a vrut să mai continue colaborarea cu Simona Halep, tocmai pentru că sportiva româncă nu reprezintă un brad puternic, care să aducă încasări satisfăcătoare unui gigant din piața de echipament sportiv.
„Un lucru pe care nu l-am scris și pe care vi-l spun acum este următorul: intenția mea era să văd în ce măsură suntem conștienți că brandul Simonei nu vinde. Dacă am face o analiză economică, am vedea că cei de la Adidas se raportează la piața internă de produse. Capitalismul nu are suflet, el funcționează după alte reguli. Un lucru pe care vi-l spun și care va scandaliza multă lume, dar trebuie să-l zic pentru că este purul adevar. Handicapul Simonei suntem noi și România, pentru că noi nu avem o economie performantă", a explicat Dîncu, pentru Gazeta Sporturilor.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu