După 18 ani de la tragicul accident (31 august 1997), în care prințesa Diana și iubitul său, Dodi al-Fayed, și-au pierdut viața, a apărut o nouă teorie a conspirației. Un fost agent al Mossadului a acordat un interviu pe WikiStrike referitor la moartea prințesei Diana și a fiului lui Mohamed, proprietarul marelui magazin Ritz, din Londra.
Agentul Mossadului vorbește despre faptul că și-a petrecut ani de zile, spionând pe cei din familia al-Fayed, infiltrându-se în cercul de prieteni ai acestora, discutând cu personalul, petrecând luni întregi în magazinul Harrods. Obligația sa era aceea de a spiona, de a vedea care sunt persoanele cu care familia al-Fayed intră în contact.
În data de 31 august 1997, la ora 13.00, în tunelul Alma, din Paris, are loc un accident în care Diana , iubitul ei și șoferul mașinii, Henri Paul, au murit. Garda de corp a fost grav rănită.
Conform mărturiilor agentului, Henri Paul, șoferul, lucra pentru Mossad.
Tatăl lui Dodi, Mohamed, a fost singurul care nu a fost mulțumit de ancheta care s-a făcut de către autoritățile franceze. O primă chestiune care se ridică este cea referitoare la faptul că, primul ajutor a sosit la locul accidentului foarte târziu, iar corpul prințesei Diana a fost dus la spital, după o oră și un sfert de la ora accidentului. De ce camerele de filmat din Paris nu au surprins accidentul? De ce nicio fotografie făcută la locul accidentului nu a fost dată publicității?
Conform mărturiilor făcute de acest agent, accidentul ar fi fost comandat de către prințul Philip, socrul Dianei, care a dat ordin serviciilor externe britanice, M16 și Mossadului să provoace acest accident.
Thomas Gordon, renumit jurnalist de investigații a publicat în cărțile sale, mărturiile acestui agent sub acoperire, care susține că accidentul a fost provocat.
Tatăl lui Dodi a finanțat un film documentar în care erau spuse multe lucruri care ridicau polemici. Filmul a fost interzis și nu a mai putut să fie difuzat. Rezultatul oficial al anchetei a fost acela că moartea celor trei s-a produs ca urmare a neglijenței șoferului, Henri Paul. Se pare că și media britanică a fost complice la această conspirație, care nu a investigat și nu a prezentat știrile conforme cu realitatea.
Diana trebuia înlăturată. Era cea mai puternică femeie din lume, adulată. O căsătorie cu un musulman era de neconceput pentru curtea regală. Keith Allen, realizatorul filmului despre moartea prințesei Diana, a explicat faptul că filmul său a fost interzis, el neputând să-l difuzeze nicăieri în lume. Allen a prezentat într-un interviu câteva din problemele pe care filmul le prezintă.
În primul rând, Allen se întreabă de ce camerele video din tunelul Alma nu au mai funcționat, după accident?
Centurile de siguranță de la locurile din spate ale Mercedesului, acolo se aflau Dodi și Diana, erau contrafăcute , situație care a dus la tragicul accident și moartea celor doi.
În momentul în care Mercedesul a intrat în tunel, mașinile pararazzilor au fost înlăturate de patru motocicliști și șoferul unei mașini Fiat. Mașina Fiat a emis un flash stroboscopic, flash care a împiedicat mașina paparazzilor să mai urmărească Mercedesul, după care a accidentat Mercedesul.
Cu toate că cel mai apropiat spital se afla la câteva minute de locul accidentului, ambulanța care a sosit la fața locului a plecat spre spital după 80 de minute. Viața Dianei putea fi salvată dacă ajunge în timp util la spital.
În ceea ce privește analiza sângelui lui Henri Paul, sunt voci care spun că sângele care a fost supus analizelor nu îi aparținea.
În anul 2007, s-a cerut redeschiderea anchetei, dar medicii francezi au susținut că nu mai au probe din sângele lui Henri Paul. A fost o conspirație? Cine nu a putut accepta că mama viitorului rege are o relație cu un musulman și eventual este însărcinată?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News