EXCLUSIV  Momentul ADEVĂRULUI. SONDAJ ARGUMENT. DOVADA: De ce politicienii de Facebook au a TREIA ȘANSĂ

Este momentul adevărului în politică. De ce ”partidele de Facebook” au procente de opoziție. 

Publicitate

Un sondaj ARGUMENT, institut de sondare al DCMedia Group, arată care sunt principalele surse de informare despre politică și guvernare. Primul loc în top era de așteptat, datorită audienței. Este vorba despre televiziune, de la care spun că se informează 75,1% dintre români. Al doilea loc, însă, este ocupat de PRESA ONLINE, într-un procent de 35,9%. Abia pe al treilea lor se află rețelele sociale, cu 27,2%. Așa se explică, poate, de ce politicienii sau partidele de Facebook, cei care evită să apară la televiziuni sau în presă, pleacă mereu cu a treia șansă în orice competiție electorală. Discuțiile cu prietenii, cu familia, cu colegii de muncă sunt, de asemenea, o sursă importantă de informare pentru români.  

De ce un politician de Facebook are a treia șansă

Un politician de Facebook poate informa doar acolo, în bula lui, dar, din postările sale care ajung doar în bula comodă, se informează prea puțini oameni ca el, politicianul, să fie vreodată învingător într-o cursă electorală. El nu poate fi o alternativă niciodată și, realist vorbind, are șansa a treia, pentru că mereu vor fi două partide puternice într-o democrație. Notorietatea lui, de obicei, e codașă în orice sondaj. 

Care e adevărata putere a rețelelor sociale

Sondajul ARGUMENT vine ca o dovadă clară că, în ciuda așa-numitei puteri a ”rețelelor sociale”, primele surse de informare sunt a patra putere în stat. Rețelele sociale pot instiga, în general, la reacții emoționale, dar niciodată nu vor oferi două variante ale aceleiași realități, pentru că autorii de Facebook n-au învățat că dacă 20 de oameni se uită la un fapt vor fi 20 de relatări diferite despre același adevăr, la fel de adevărate, dar din perspective diferite. 

Astfel, pentru o informare completă și corectă, presa, prin libertatea ei, oferă cititorilor/telespectatorilor toate variantele vizavi de un subiect de interes. 

1. -imagine fara descriere- (73_82236200.png)

Datele au fost culese prin metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), pe un eșantion simplu, aleator de 988 de subiecți cu drept de vot (18+), reprezentativ la nivel național, cu o marjă de eroare +/-3.2%, în perioada 7-17 august 2020.

Vezi aici SONDAJUL COMPLET

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel