Monopoly avea o versiune feminină în care jucătorii vor deveni 'doamna Monopoly', a cărei misiune este de a investi în afacerile unor antreprenoare, informează Hasbro, compania care produce acest joc, citată de EFE.
Jocul va fi lansat pe piaţă în versiune americană la jumătatea acestei luni şi nu se va baza pe cumpărarea de proprietăţi, ci pe invenţii şi inovaţii realizate de femei de-a lungul istoriei. Printre aceste creaţii se numără de la wifi, sau lenjeria modernă şi până la biscuiţii cu ciocolată şi încălzirea solară, notează Hasbro într-un comunicat. 'Ms. Monopoly onorează totul, de la descoperirile ştiinţifice şi până la accesoriile moderne din zilele noastre, create de femei', notează comunicatul.
De asemenea, în loc de opţiunea de a construi case şi hoteluri, noua versiune - care se numeşte 'Ms. Monopoly' - va avea posibilitatea de a construi sedii de birouri. 'În noul joc Ms. Monopoly, pentru prima oară în istoria acestei francize, un nou personaj este adus în prim plan: în timp ce Mr. Monopoly era un magnat imobiliar, Ms. Monopoly are misiunea de a investi în antreprenoare', se precizează în comunicat. Monopoly - care are diferite versiuni, de la cele dedicate saga 'Star Wars' sau serialului de televiziune 'Game of Thrones' (Urzeala Tronurilor), la cele destinate publicului tânăr sau generaţiei 'mileniale' - va lansa pe piaţă noua ediţie la preţul de 20 de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu