Reticent până acum la ideea de a se alătura platformei X, cel mai popular youtuber din lume, americanul MrBeast, a publicat primul său video pe reţeaua de socializare a lui Elon Musk, oferind un impuls binevenit platformei, informează AFP.
"Sunt curios să văd ce venituri din publicitate poate genera un videoclip pe X, aşa că distribui asta aici ca să testez. Voi spune care sunt veniturile din publicitate săptămâna viitoare, a explicat MrBeast, pe numele real Jimmy Donaldson, cel mai urmărit youtuber de pe planetă, cu peste 230 de milioane de abonaţi, potrivit unui video publicat luni seară pe platforma X.
Videoclipul, care îl înfăţişează pe influencer în timp ce testează mai multe automobile sport, a fost vizionat de peste 50 de milioane de persoane în doar 14 ore de la distribuirea lui online.
Deşi Elon Musk a încercat luna trecută să-l provoace să se alăture platformei sale, MrBeast a spus că nici măcar un miliard de vizionări pe X nu ar fi suficiente ca să finanţeze măcar o parte din costurile sale de producţie.
Dar sunt gata să fac un test după ce demarează monetizatea, a adăugat el într-o postare.
Prezenţa lui MrBeast pe reţeaua de socializare a fost salutată de directoarea generală a platformei X, Linda Yaccarino, care a amintit că au fost semnate mai multe acorduri săptămâna trecută cu personalităţi din Statele Unite.
Construim în timp real un veritabil ecosistem video... Cine este următorul?, a scris ea pe contul deţinut pe platforma X.
Reţeaua de socializare X a semnat acorduri cu fostul prezentator CNN Don Lemon, cu fostul ales democrat în Congres Tulsi Gabbard şi cu animatorul radio Jim Rome.
O altă prezenţă notabilă, Tucker Carlson, una dintre vocile cele mai influente ale Americii conservatoare, a lansat anul trecut o emisiune pe X, imediat după ce a fost concediat de Fox.
Carlson a anunţat însă că-şi va lansa propriul serviciu de difuzare de conţinut video anul acesta.
Elon Musk a cumpărat reţeaua în 2022, a rebotezat-o X şi speră să o transforme într-o aplicaţie care să facă de toate şi să fie în acelaşi timp reţea de socializare, serviciu de streaming şi site de cumpărături online.
Deciziile pe care le-a luat de când se află la conducerea companiei au dus însă la scăderea numărului de utilizatori precum şi plecarea din reţea a numeroase companii, care nu au mai dorit să plătească publicitate pe platforma X.
Elon Musk a avut o reacţie virulentă la adresa agenţiilor de publicitate, pe care le-a acuzat că i-ar putea distruge platforma.
Exodul acestora s-a accelerat însă după ce miliardarul a aprobat pe platformă mesaje cu tentă antisemită sau conspiraţionistă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News