Compania sud-coreeană Samsung Electronics a încheiat o înțelegere cu serviciul de furnizare online de muzică Spotify. Cumpărătorii de televizoare Samsung vor putea accesa direct conținut media, pentru început în unele ţări vest-europene, relatează Wall Street Journal.
Acordul conferă Samsung o nouă cale de promovare a televizoarelor, în timp ce încurajează utilizatorii să se aboneze la serviciile Spotify, în loc să acceseze ofertele gratuite ale acestei companii, susţinute de publicitate. Parteneriatul vine într-o perioadă în care companiile tehnologice luptă să se poziţioneze pe piaţa serviciilor de furnizare online de muzică, aflate în dezvoltare, şi care ar putea devansa vânzările de CD-uri, ca principală sursă de venituri pentru casele de producţie.
Între companiile care concurează Spotify se află Rhapsody, Rdio şi Pandora Media din Statele Unite, ca şi Deezer din Franţa şi Wimp din Norvegia. Un alt concurent major este iTune al Apple, deşi nu oferă un serviciu online de muzică. Acordul vine după acorduri similare încheiate de Samsung cu companii precum Microsoft şi Skype.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News