Nano, un eșec. Loganul, imbatabil

tata nano
tata nano

Nano era conceptul ideal de mașină ieftină gândită de Tata Motors. O mașină mică, de oraș, care costă mai puțin de 3000 de dolari, avea să se vândă ca pâinea caldă sau ca Loganul. Însă, calculele Tata Motors nu au ieșit. Se gândeau că vor vinde 100.000 de mașini pe săptămână, însă au vândut 229.157 în patru ani. 

În luna martie, Tata Motors a mai primit o lovitură în cifre: vânzările au scăzut cu 86 % față de anul trecut. Karl Slym insistă să nu "omoare" mica mașină, ci să o modernizeze, scrie smartplanet.com. Slym explică de ce nu s-a vândut Nano- publicul țintă pe care au încercat să-l atingă nu a fost bine ales. Ei se adresau celor care mergeau pe scuter și celor care aveau deja o mașină.

Dacia, deși este mai scumpă, a fost vândută în 2,3 milioane de exemplare.

În schimb, Statisticile Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile arată că în primul semestru din 2012 au fost produse 63.735 de maşini Dacia Duster, 62.957 Dacia Sandero şi 54.227 Dacia Logan. Modelele Logan, Sandero și Duster, care s-au vândut în număr de aproximativ 2,3 milioane.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2025 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro
pixel