Produsele Napolact s-au scumpit cu 2% în ultima săptămână, în încercarea companiei FrieslandCampina de a salva brandul.
”Este foarte adevărat că în ultimii 3 ani ne confruntăm cu o creștere dramatică a costurilor. Vorbim despre materii prime, vorbim despre prețul laptelui, vorbim despre energie și despre costul cu forța de muncă. Pentru a putea face față acestor costuri și pentru a ne menținem numărul de angajați, suntem nevoiți să mărim prețurile. Vom mări prețurile de fiecare dată. Am mărit prețurile în ultima săptămână, cu aproximativ 2 %. În cazul în care costurile vor continua să crească, iar puterea de cumpărare a consumatorilor se va traduce într-o scădere a volumelor, vom fi nevoiți să ajustăm prețurile, în așa fel încât să investim în brandul Napolact”, a declarat Corneliu Cărămizaru, director de vânzări FrieslandCampina.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News