Neglijență în publicitatea Nokia

Odată cu anunțarea noilor modele de telefoane ce rulează Windows 8, Lumia 920 și 820, Nokia a lansat și o serie de reclame în care se subliniază performanțele video ale telefoanelor, dar compania a făcut o imensă eroare.

Autor: Ana-Maria Șinca

În reclame sunt arătate multe funcții ale smartphone-ului Nokia Lumia 920, ce se vrea un concurent serios pentru iPhone, dar se pune accentul pe camera foto a telefonului. Conform celor declarate de conducerea Nokia, camera de pe Lumia 920 este una dintre cele mai avansate, iar o importantă caracteristică a acesteia o reprezintă stabilizatorul optic al imaginii.

Astfel, eroarea a apărut într-un spot publicitar în care tocmai această caracteristică, stabilizatorul optic al imaginii, este subliniată. Reclama înfățișează doi îndrăgostiți pe biciclete. Băiatul o filmează pe iubita sa cu noul telefon Nokia Lumia 920, în acest mod încercând să se demonstreze cât de bine funcționează noua tehnologie de stabilizare a imaginii pentru că cei doi erau în mers. Însă, în timpul reclamei, la secunda 29 se poate sesiza clar în reflexia unui geam cum fata este filmată dintr-o dubă de un cameraman cu o cameră video profesională și nu de iubitul ei cu telefonul Nokia Lumia 920.

Imediat ce acestă greșeală a fost descoperită, finlandezii de la Nokia și-au cerut scuze, dar au ținut să menționeze că nu au spus nicăieri în reclamă că fata va fi filmată cu telefonul, deși în mod sigur așa au lăsat de înțeles.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel