Finalizarea fazei a doua de construcție a Shopping City Timișoara, plănuită pentru data de 31 martie, va aduce pe piață cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, cu branduri de prestigiu internațional, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de cel mai mare și mai modern cinematograf din afara Capitalei.
"Investiția NEPI în valoare de 83,8 milioane de Euro în Shopping City Timișoara reprezintă mai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investiții din ultima perioadă din județul Timiș. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrărilor la Shopping City Timișoara, Faza II, reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem să oferim un mall care să depășească așteptările timișorenilor și întregii populații din regiunea de vest a României. Shopping City Timișoara va oferi, alături de opțiuni variate de cumpărături și petrecere a timpului liber și noi locuri de muncă, contribuind, astfel, la dezvoltarea economică a regiunii de vest", afirmă Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.
Un alt avantaj major pe care îl oferă centrul comercial, odată finalizat, este oferirea unui plus de atracție pentru turiștii care vizitează Timișoara, aceștia având acum la dispoziție o ofertă completă de petrecere a timpului liber la cumpărături și distracție.
Pentru vizitatori, Shopping City Timișoara oferă o serie de avantaje unice, prin accesibilitatea sa și dimensiunea impresionantă. Suprafața totală închiriabilă permite dezvoltarea unui centru comercial grandios, capabil să reunească cele mai recunoscute branduri naționale și internaționale sub același acoperiș. Odată cu inaugurarea primei faze, în noiembrie 2015, Shopping City Timișoara a adus timișorenilor primul hypermarket Carrefour din regiune, alături de alți 25 de retaileri naționali și internaționali, între care amintim Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter, Mondex.
"Vom continua tradiția de colaborare și parteneriate strategice cu ancore cu acoperire internațională, în toate centrele noastre comerciale. În același timp, încurajăm și susținem dezvoltarea economiei locale prin încheierea de parteneriate cu cele mai bune concepte aparținând agenților comerciali locali. Astfel, suntem siguri de faptul că putem oferi clienților noștri cel mai bun mix de retail, personalizat pentru nevoile românilor din vestul țării", a adăugat Tiberiu Smaranda.
În plus, timișorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare iMAX și 4Dx. În plus, Shopping City Timișoara pune la dispoziția timișorenilor și o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică.
Situat în Calea Șagului nr. 100, Shopping City Timișoara va oferi, de asemenea, cea mai dezvoltată zonă de distracție și petrecere a timpului liber prezentă într-un centru comercial la acest moment, cu zonă de bowling, billiard, casino și food-court cu restaurante pentru toate gusturile.
Copiilor li se pregătește cel mai complex spațiu de joacă din oraș.
Alte informații despre Shopping City Timișoara:
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape, iar la finalizarea dezvoltării sale, în martie acest an, va avea o suprafață închiriabilă de 70.000 metri pătrați în prima fază.
Oferă cea mai generoasă parcare de mall, cu aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului și pe acoperiș - cu acces direct către zona de cinema - entertainment – fitness – food court.
Populația deservită: mai mult de 700.000 locuitori din Timișoara și împrejurimile sale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu