După ce a încercat în anul 2022 un abonament ”accesibil” cu publicitate, Netflix se gândește acum la o nouă mutare, care ar permite platformei să îşi crească numărul utilizatorilor şi, implicit, veniturile.
Practic, Netflix se gândește să introducă un abonament 100% gratuit în Europa, dar finanțată exclusiv din publicitate, transmite press-citron.net.
Acest fapt ar aduce 40 de milioane de noi abonaţi, conform codirectorului general al Netflix.
Potrivit datelor Bloomberg, oferta ar urma, într-o primă fază, să fie pentru Europa și Asia, pe care există deja reţele de televiziune gratuite, precum în Franţa. Nu a fost avansată o dată în acest sens, însă probabilitatea unui astfel de anunț este mare.
Netflix a anunţat în luna aprilie 2023 faptul că utilizatorii ofertei cu publicitate aduc un venit mai mare comparativ cu Standard şi Premium, care nu au publicitate.
După ce a scăzut la sfârşitul anului 2021, platforma Netflix şi-a revenit, fapt datorat în urma lansării unui abonament cu publicitate, în Franța, în valoare de 5.99 de euro, faţă de 13,49 euro abonamentul standard, dar fără publicitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News