Dominanța Netflix se traduce în cea mai mare cotă de piața din Statele Unite, când vine vorba de servicii de streaming.
În mod deloc surprinzător, Netflix este un jucător uriaș pe piața TV. Dominanța se traduce în cea mai mare cotă de piața din Statele Unite, când vine vorba de servicii de streaming: 31% din toate televizoarele din SUA urmăresc Netflix, mai mult decât orice alt competitor, conform Cnet.
Surprinzător este faptul că locul secund este ocupat de YouTube. Compania deținută de Google, cel mai des asociată cu videoclipuri scurte și urmărite pe telefon, a avut o cotă de piață de 21% din contentul urmărit pe televizoarele americane, în ultimele 3 luni ale lui 2019, conform Nielsen. Hulu a ocupat locul 3, cu 12%, în timp ce Amazon nu a prins podium, la 8%.
Categoria „altele" a format 28% din piață, deci mai puțin decât bucata Netflix, și a inclus servicii de streaming gratuite precum Tubi, dar și servicii noi precum Disney Plus.
„Fiți siguri, proliferarea serviciilor streaming la cerere este cea mai profundă perturbare a pieței media din ultimul sfert de secol", a spus vicepreședintele Nielsen, Peter Katsingris.
Cu toate acestea, numărul tot mai mare de servicii diferite a dus la o oboseală de abonare. Precum multe studii au arătat înainte, Nielsen a descoperit că majoritatea consumatorilor se abonează la maxim trei servicii plătite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu