Netflix, în declin, după ultimele schimbări. Cât de mult au scăzut acțiunile: Pierderile, consistente

Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels
Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels

Acțiunile Netflix NFLX.O au scăzut.

Deciziile Netflix din ultima vreme au semănat îndoieli în mintea investitorilor. Analiștii de pe Wall Street se așteaptă la o saturație a creșterii numărului de abonați în America de Nord și Europa.

"Investitorilor le place transparența, iar piața a judecat Netflix în funcție de succesul său în materie de abonați încă de când a apărut pe bursă", a declarat Russ Mould, director de investiții la AJ Bell.

"Pentru mulți, este o măsură valoroasă și ascunderea ei vine într-un moment în care mulți se întreabă dacă Netflix a ajuns la maturitate în multe regiuni."

Netflix a adăugat noi clienți în primul trimestru, dar previziunile sale privind veniturile pentru al doilea trimestru au ratat așteptările pieței de 9,54 miliarde de dolari. De asemenea, a decis să nu raporteze numărul de noi abonați și venitul mediu pe membru din primul trimestru al anului 2025.

Acțiunile au scăzut cu 6,5%

Acțiunile Netflix au scăzut cu 6,5% - la 570,34 dolari, iar dacă pierderile se mențin, evaluarea sa de piață ar urma să scadă cu peste 17 miliarde de dolari, ajungând la aproximativ 247 de miliarde de dolari.

Scăderea a cântărit și asupra acțiunilor colegilor Roku ROKU.O și Walt Disney DIS.N, care au scăzut cu 1,5% și, respectiv, 1,2%. Alte companii de tehnologie, cum ar fi META.O Facebook Meta și platforma socială X, de asemenea, au încetat anterior să mai raporteze numărul lunar de utilizatori activi, deoarece creșterea a încetinit.

În cazul Netflix, investitorii vor urmări îndeaproape și cât de sustenabile sunt inițiativele sale de partajare cu plată, au declarat analiștii de la Goldman Sachs. Pe de altă parte, Alicia Reese, analist la Wedbush, a declarat că este posibil ca concurenții să continue să se lupte în efortul lor de a înlocui modelul de afaceri al Netflix, datorită "avansului insurmontabil" al acesteia.

Netflix a declarat că planurile sale de streaming cu suport publicitar au ajutat la atragerea a 9,3 milioane de clienți noi, aproape dublu față de prognoza analiștilor chestionați de LSEG, ceea ce a dus numărul global la 269,6 milioane la sfârșitul lunii martie.

"Întrebarea cea mai mare acum va fi cum va continua Netflix să mențină rata de dezabonare la un nivel minim, atunci când rivalii îi vor ajunge din urmă cu propriile planuri mai ieftine", a declarat Sophie Lund-Yates, analist principal de acțiuni la Hargreaves Lansdown.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel