'La casa del papel' ('Fabrica de Bani'), un serialul spaniol de succes, a stabilit un nou record de audienţă, cu peste 34 milioane de spectatori în întreaga lume, după lansarea celui de-al treilea sezon al său pe platforma Netflix, a anunţat vineri compania americană de streaming video într-un comunicat, citat de EFE.
'Vom avea nevoie de mai multe măşti pentru întreaga lume', se afirmă într-un mesaj publicat pe contul oficial de Twitter al serialului, ce face trimitere la măştile care îl reprezintă pe pictorul spaniol Salvador Dalí, în spatele cărora îşi ascund feţele autorii jafurilor din 'Fabrica de Bani'. În total, 34.355.956 de abonaţi din întreaga lume au văzut cel de-al treilea sezon al serialului în prima săptămână după lansare. 'Nu putem fi decât foarte mulţumiţi că facem parte din această bandă', au declarat reprezentanţii Netflix în acelaşi comunicat. Revista Variety precizează că această cifră reprezintă cea mai bună audienţă globală în săptămâna de debut pentru un serial produs Netflix în altă limbă decât engleza.
Serialul, difuzat iniţial de postul spaniol Antena 3 şi achiziţionat ulterior de Netflix, a devenit un fenomen mondial în industria televiziunii. Acţiunea se axează asupra unei bande de jefuitori în frunte cu Profesorul (Alvaro Morte), care recrutează un grup de hoţi talentaţi între care figurează Tokio (Ursula Corberó) şi Berlin (Pedro Alonso), pentru a ataca Fabrica Naţională de Monede şi Timbre din Madrid. În al treilea sezon al serialului, primul produs de Netflix şi care poate fi vizionat în întregime începând din 19 iulie, protagoniştii se reunesc după ce Rio (Miguel Herrán) a căzut în mâinile autorităţilor, fapt care îi determină pe colegii lui să organizeze un nou jaf spectaculos pentru a-i obliga pe oficiali să îl elibereze.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News