Noaptea cea mare a primarilor. Cu armele pe masă în prima noapte de campanie

Campania electorală a debutat oficial, iar candidaţii s-au grăbit să împânzească tot oraşul cu mesaje electorale în prima noapte de afişaj. Miza cea mai mare este primăria Capitalei. Cei trei candidaţi, cotaţi cel mai bine în sondaje, Oprescu, Prigoană şi Becali au pornit ca din tun şi au umplut oraşul cu bannere şi afişe. Mesajele de campanie sunt specifice pentru început, niciun candidat nu îl atacă încă pe celălalt.

Sorin Oprescu a ales afişajul stradal ca principal mijloc de promovare. Primarul în funcţie a ales mesajul "În ultimii patru ani am dovedit că se poate". Sloganul ales de Oprescu face trimitere la ceea ce a reuşit să facă în acest mandat.

Silviu Prigoană a ales o strategie în dublă cheie. Mesaje amuzante care încearcă să promoveze candidatul cu accent pe modul în care acesta a devenit cunoscut: curăţenia stradală. Prigoană a ales ca mijloc principal de promovare metroul, prin intermediul televiziunii cu circuit intern. Mesajul lansat de Prigoană este "Soluţia pentru Bucureşti", mesajul fiind imprimat pe un recipient asemănător cu soluţiile de curăţat geamuri. Acesta este mesajul principal care se păstrează pe fiecare banner, pentru că restul se schimbă în permanenţă.

Gigi Becali a ales un mesaj bazat pe religie. Becali se promovează tot la metrou, cu mesajul "În slujba crucii şi a Bucureştiului".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel