CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg anunță noi modalități prin care creatorii de conținut pot câștiga bani pe Instagram.
CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunțat o serie de funcții la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conținutul postat, anunță CNBC, scrie Mediafax.
Printre noile funcții se numără și o piață în care mărcile ar putea identifica creatori de conținut care se adresează audienței pe care o țintesc. Mulți creatori de social media sunt plătiți pentru a posta conținut sponsorizat, dar scopul acestei piețe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenți, a declarat Adam Mosseri, șefulal serviciilor de imagini și videoclipuri deținute de Facebook.
Zuckerberg a anunțat, de asemenea, magazine are creatorilor, care ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe rețeaua socială.
Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops și Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.
„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulțime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experiență mai personalizată și mai convenabilă.”
Directorii Facebook nu au precizat când vor fi lansate aceste funcții.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News