Noile reglementări europene în mass-media. Sesiune comună CNA - ARCOM

FOTO: DC News
FOTO: DC News

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) din România și Autoritatea de Reglementare pentru Audiovizual și Comunicații Digitale din Franța (ARCOM)  organizează o dezbatere publică privind noile reglementări europene în domeniul serviciilor mass-media.

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) din România, împreună cu Autoritatea de Reglementare pentru Audiovizual și Comunicații Digitale (ARCOM) din Franța organizează o sesiune de lucru comună, precum și o dezbatere publică, cu presa, iar principalele teme sunt noile reglementări europene din domeniul furnizării de servicii media audiovizuale (Directiva serviciilor media audiovizuale) luând în considerare evoluția realităților pieței, se arată în prezentarea evenimentului organizat cu sprijinul Ambasadei Republicii Franceze în România.

Astfel, cooperarea între cele două autorități naționale de reglementare a serviciilor media audiovizuale este una naturală, deoarece împărtășesc aceeași structură instituțională și cadrul legislativ.

Totodată, ”sesiunile de lucru bilaterale au fost concepute pentru a analiza teme comune de către experți din ambele autorități de reglementare. Aceste teme privesc implementarea practică a prevederilor Directivei privind serviciile media audiovizuale, care stabilește reguli comune pentru protecția minorilor, a consumatorilor și pluralismului media în spațiul european. În plus, acestea abordează aspecte legate de implementarea noului Regulament european privind serviciile digitale”, se arată în comunicatul CNA.

De asemenea, dezbaterea publică va oferi reprezentanților furnizorilor de servicii media audiovizuale din România oportunitatea de a clarifica aspectele care țin de recentele reglementări europene, transpuse sau aplicate direct și la nivel național.

În plus, organizatorii au anunțat și faptul că în cadrul evenimentului președinții celor două instituții,  Monica Gubernat (CNA) și Roch-Olivier Maistre (ARCOM), vor semna un protocol de colaborare pe termen lung.

”Implicarea Ambasadei Republicii Franceze în România, în această colaborare, subliniază importanța schimbului de experiență și a celor mai bune practici între România și Franța, două state membre ale Uniunii Europene care împărtășesc un interes comun în promovarea unei piețe digitale corecte și competitive”, se mai arată în prezentarea evenimentului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel