Producția SUV-ului Mercedes-Benz EQS EV este programată să înceapă în iunie la fabrica producătorului auto din Alabama.
Publicitate
Producția SUV-ului Mercedes-Benz EQS EV este programată să înceapă în iunie la fabrica producătorului auto din Alabama.
Mercedes-Benz a înregistrat o cerere globală puternică pentru vehicule electrice marca EQ în ultimele 18 luni.
„În primul trimestru, am triplat vânzările de vehicule complet electrice (comparativ cu acum un an)”, a spus Britta Seeger, șefa de vânzări și marketing Mercedes-Benz. „De asemenea, vedem o cerere uriașă din partea clienților care solicită vehicule cu baterii complet electrice”.
Pentru Mercedes și concurenții săi, vehiculele electrice creează o oportunitate de a crește baza de clienți, potrivit Playtech.
„Deocamdată nu vedem nicio canibalizare”, a spus Seeger. „Interesul provine de la clienți mai tineri… orientați spre tehnologie. Mulți dintre ei sunt noi pentru brand.”
SUV-ul EQS este al treilea model construit pe noua arhitectură a vehiculelor electrice sau platforma EVA a Mercedes. Disponibil cu tracțiune spate și integrală, modelul este alimentat de o baterie de 107,8 kilowați-oră care oferă o autonomie de peste 600 km, pe baza ciclului de testare WLTP.
EQS 450+ cu un singur motor pe roata din spate livrează 355 CP, în timp ce EQS 580 4MATIC cu dublu motor produce 536 CP, a spus Mercedes.
Bateria crossover-ului cuprinde 12 module de celule și prezintă o chimie celulară care reduce conținutul de cobalt la mai puțin de 10%, a spus producătorul auto.
SUV-ul EQS poate fi încărcat cu până la 200 de kilowați la stațiile de încărcare rapidă prin curent continuu – recuperând până la 80% din autonomie în aproximativ 30 de minute.
SUV-ul EQS împarte ampatamentul lung cu sedanul EQS, dar este cu peste 7,8 inch mai mare decât sedanul. SUV-ul are un al doilea rând de scaune reglabil electric și un al treilea rând opțional.
Direcția disponibilă pe puntea spate – capabilă să aibă un unghi de virare de până la 10 grade – oferă o manevrabilitate asemănătoare sedanului.
Carlinga este ancorată de un „Hyperscreen” curbat, de înaltă rezoluție, de 56 de inch, care se întinde de la stâlpul A la stâlpul A și combină trei ecrane – un afișaj central de 17,7 inch flancat de o pereche de ecrane de 12,3 inch.
Sistemul de operare MBUX al lui EQS poate învăța obiceiurile și programul șoferului, recomandând apeluri telefonice sau schimbarea modurilor de confort în timpul călătoriilor lungi. MBUX oferă, de asemenea, o interfață de utilizator zero-layer care oferă ocupanților acces la moduri personalizabile de conducere și confort.
EQS cu un singur motor va începe de la aproximativ 97.000 de euro în Germania. Prețurile din SUA nu au fost dezvăluite
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu