Noul translator instantaneu care îți va revoluționa performanțele la evenimentele profesionale

Promovarea produselor tale în fața potențialilor parteneri, monitorizarea concurenței și în final, creșterea vânzărilor. Ai parte de multe oportunități de afaceri dacă participi la expoziții și evenimente din întreaga lume. Mai mult, este ușor să găsești avantaje față de competiție și să profiți la maximum de fiecare eveniment.

Beneficiile & Provocările participării la evenimente internaționale de tehnologie

Târgurile, expozițiile și alte evenimente profesionale sunt bune oportunități pentru a îți crește afacerea.

Acestea constituie un excelent instrument de marketing care:

  • Aduce vizibilitate și credibilitate companiei tale.
    Expozițiile sunt o cale excelentă de a te face vizibil pentru potențialii clienți. Nu numai că poți fi văzut ca un brand de încredere ci îți și pot aduce oportunități de afaceri și noi clienți (mai multe despre asta mai târziu).
  • Te face conștient de concurența ta.
    Este o oportunitate să afli despre noile descoperiri din industria în care activezi și să afli ce face competiția. Folosește informația în mod corect și poți fi cu un pas înaintea competiției.
  • Îți permite să descoperi noi oportunități de afaceri și să atragi noi clienți.
    Participarea la astfel de evenimente îți permite să întărești legăturile cu clienții existenți, să întâlnești noi clienți potențiali cu care să legi legături de afaceri și chiar să închei contracte cu aceștia în timpul evenimentului. În cele din urmă, evenimentele reprezintă o oportunitate să îți dezvolți baza de date cu clienți potențiali, să îți optimizezi vânzările și strategia de găsire a potențialilor clienți.
  • În cele din urmă, construiești un brand consacrat și renumit.
    O expoziție este un caz rar de loc în care ai acces la clienții potențiali, la fel ca și competitorii mai mari. Astfel, evenimentele reprezintă o oportunitate valoroasă nu numai pentru vânzări directe și marketing, dar și pentru construirea credibilității mărcii și poziționarea companiei ca lider de piață. Participarea la târguri va arăta publicului că au de-a face cu o companie serioasă și de încredere.

Obstacolele unui târg internațional

În ciuda tuturor beneficiilor, nu trebuie să ignorăm faptul că există și unele provocări.

Pe de-o parte ai oportunitatea de a întâlni clienți potențiali din toată lumea, care îți pot deschide calea către un nou grup țintă de potențiali cumpărători, pe de altă parte poți avea mari probleme legate de barierele lingvistice.


Nu există niciun dubiu că încă merită să găsim modalități de a ne înțelege între noi în ciuda diferențelor lingvistice. În definitiv, de aceea atât de multe din cele mai mari branduri din lume participă la astfel de evenimente.

Există o modalitate mai inteligentă de a te înțelege cu ceilalți participanți decât să te bazezi pe faptul că fiecare vorbește bine limba engleză.

Ce ar fi dacă te-ai putea înțelege cu ceilalți participanți, indiferent din ce colț al lumii ar veni și orice limbă ar vorbi?

Din fericire, noi cei de la Vasco Electronics știm câte ceva despre limbile străine și suntem bucuroși să îți spunem cum ne-a ajutat acest lucru să atragem clienți la evenimentele internaționale.

Dar înainte de a intra în detalii privind barierele lingvistice, hai să vorbim despre câteva greșeli frecvente pe care le poți evita cu ușurință.

Greșeli pe care trebuie să le eviți la evenimente

Deși târgurile sunt departe de a fi niște evenimente ușor de realizat, sunt forma de marketing cu cele mai satisfăcătoare rezultate atunci când sunt abordate folosind strategia corectă. De aceea ia în considerare greșelile care pot afecta succesul unui eveniment.

Aceste greșeli includ:

  • Lipsa obiectivelor înainte de a participa la un târg
  • Alegerea la întâmplare a unui eveniment: având în vedere numărul mare de târguri la nivel național și internațional, o companie nu își poate permite să participe la toate evenimentele legate de sectorul de activitate în care activează. De aceea este important să selectezi târgurile cele mai potrivite obiectivelor tale.
  • Participarea la un târg din obișnuință: schimbările în obiectivele companiei sau în organizarea unui eveniment trebuie luate în considerare atunci când se ia decizia de a participa la un târg.
  • Lipsa evaluării în timpul și după expoziție: odată ce evenimentul s-a terminat, o evaluare a ceea ce a mers bine sau prost la standul expozițional ar trebui făcută. Această evaluare poate fi făcută, în timpul evenimentului, la finalul fiecărei zi, pentru a determina eventualele greșeli survenite pe parcurs. Analiza zilnică permite participanților să amelioreze greșelile și să nu le repete.

Vasco Electronics: Experiențele noastre cu evenimentele profesionale

Aici la Vasco Electronics, suntem mândri să spunem că am devenit experți în domeniul translatoarelor portabile.


Datorită acestui lucru, nu este o surpriză faptul că participarea la evenimente internaționale este ceva obișnuit pentru noi. De-a lungul anilor, am participat la multe evenimente de pe întreg mapamondul, cum ar fi:

  • CES în Las Vegas
  • GITEX în Dubai
  • Japan IT Week în Tokio 
  • IFA în Berlin
  • MWC în Barcelona

Drept urmare, am dobândit pricepere în stabilirea relațiilor cu oamenii care participă la astfel de evenimente.

Dintotdeauna am țintit să creștem nivelul de înțelegere între oameni, spune Maciej Góralski, fondator & CEO al Vasco Electronics. Și din experiența noastră, translatoarele Vasco au reușit să îndeplinească această misiune și datorită participării la târgurile internaționale. Cu ajutorul acestui traducător instant, apeși un buton și vorbești până la 76 de limbi străine.

Este suficient să spunem, că asta ne-a ajutat sa învățăm cât de benefic este să vorbești cu un om în limba acestuia.

Și iată concluziile noastre.

1. Limba nativă este întotdeauna mai bună decât engleza

Este adevărat că în lumea modernă , majoritatea oamenilor vorbesc engleza. Totuși, asta nu înseamnă neapărat că aceștia se simt în largul lor atunci când vorbesc.
Îți amintești o situație când ai vrut să întrebi ceva în străinătate, dar ai renunțat pentru că nu erai sigur cum să formulezi întrebarea într-o altă limbă?

Ei bine, mulți oameni împărtășesc aceeași experiență, inclusiv în cadrul evenimentelor internaționale.

Este uimitor cât de comunicativi au devenit potențialii noștri clienți atunci când am început să le vorbim în limba lor cu ajutorul unui translator instantaneu Vasco.

Aproape imediat încrederea lor față de noi a crescut, au avut mai multe întrebări și și-au arătat interesul față de expoziția noastră. În plus, entuziasmul lor a atras și alți participanți.
Așa ca, DA, merită să vorbești cu potențialii clienți în limba lor!

2. Nu este suficient să traduci doar în câteva limbi


Ai putea să te gândești că: “Tot ce trebuie să fac este ca data viitoare să iau cu mine un translator profesionist.” Dar acest lucru nu este tocmai eficient. Da, pare normal ca doar câteva limbi străine, cele mai populare, să fie necesare atunci când participi la un eveniment internațional.

Dar, din experiența noastră, translatoarele Vasco ne ajută cu traducere instant în zeci de limbi străine în timpul unui eveniment global de tehnologie. La evenimentul GITEX din 2022, specialiștii noștri au putut vorbi în arabă, persană, poloneză, japoneză, maghiară și chiar swahili!

Și acestea sunt doar câteva din limbile străine pe care le-am folosit. 
Mulți vizitatori s-au întors la standul nostru, unii aducând cu ei prieteni și cunoștințe cărora au vrut să le arate translatorul nostru”, își amintește Wojciech, un membru al echipei Vasco de la GITEX.

Nu mai este cazul să îți spunem, că este aproape imposibil să găsești o persoană care poate vorbi atât de multe limbi străine încât să acopere necesarul unui astfel de eveniment.

3. Soluțiile online s-ar putea să nu fie suficiente

O idee simplă care probabil îți vine în minte este: “De ce să nu folosesc aplicații gratuite de traducere instant online?"

În teorie sună foarte bine, în practică însă îți putem garanta că majoritatea aplicațiilor de pe piață nu vor performa bine în timpul unui eveniment de tehnologie.

Asta în principal datorită limitărilor de ordin tehnic. Majoritatea telefoanelor mobile nu funcționează bine în aceste medii “zgomotoase”. Recunoașterea vocală ajunge la un nivel scăzut, și probabil nu vom auzi traducerile decât dacă avem difuzoare foarte puternice. De aceea cel mai nou model al translatorului nostru, Vasco Translator V4, a făcut o treabă așa de bună la ultimele evenimente. Are un microfon ce asigură reducerea cu 99% a zgomotului de fundal și un difuzor puternic (de până la 99 dB).

În practică, asta înseamnă că acest traducător instant poate funcționa chiar și în medii aglomerate și zgomotoase precum spațiile de evenimente.
În plus, fiecare translator instantaneu Vasco are acces gratuit la Internet în aproape 200 de țări. Pur și simplu îl iei cu tine la eveniment și nu te temi de costurile de roaming, chiar dacă ești într-o țară foarte îndepărtată!

Hai să vorbim la următorul eveniment de tehnologie!

Conectează-te cu potențialii clienți, construiește notorietatea brandului tău și nu în ultimul rând, extinde-ți afacerea la nivel global.

Toate acestea devin mult mai ușor de realizat atunci când îi poți înțelege pe cei din  jurul tău, așa cum ei te pot înțelege pe tine.
Data viitoare, ia cu tine translatorul Vasco și hai să vorbim!

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
NoMy - smt4.5.3
pixel