Să rămâi fără mașină în dublu sezon (estival și pandemic), nu cred că-și dorește nimeni.
Publicitate
Șansele sunt mari dacă ai achitat contractul cu RCI Leasing. Pentru 15 litere pe care RCI le trece în talon, rămâi fără mașină trei zile.
În prima zi vine curierul și ia talonul, a doua zi se efectuează operațiunea laborioasă de arhivare și imprimarea, a treia zi curierul îți aduce actul fără de care nu poți folosi autoturismul. Nu am putea veni personal să ridicăm talonul, câștigând o zi, măcar? Nu, regulamentul nu permite. E pandemie, trebuie să vă protejăm, îți va spune un operator RCI, la telefon. Sigur, trei zile în autobuz sau taxi ești mult mai bine protejat decât 5 minute la ghișeu. Evident că despre clienți e vorba, nu despre angajații firmei de leasing.
De la Poliție, pe de altă parte, te aștepți să-ți țină mașina în garaj trei zile, pentru un talon, fiindcă că au de plătit salarii și pensii speciale multor inutili, deci nu pot digitaliza procesul. Trebuie să justifice, prin timpul de așteptare, armata de funcționari care fac treaba unui computer: o zi lași talonul, o zi îl tipăresc, a treia zi îl eliberează.
Dar, de la o firmă privată, pe o piață concurențială? Dacă se află, nu cumva clienții or să evite RCI? Nu prea au cum, ținând cont că ”RCI Romania este furnizorul de servicii financiare adresate tuturor clienților, persoanelor fizice si companiilor, pentru mărcile Groupe Renault, Dacia și Nissan”.
Când birocrația de corporație își dă mâna cu birocrația de stat, practic nu ai ce face: stai. Șase-șapte zile fără mașină.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu