DC News a solicitat Inspecției Judiciare un comentariu vizavi de activitatea judecătoarei Popoviciu Ioana Ancuța și un punct de vedere al acesteia față de trauma emoțională produsă tatălui victimei.
Publicitate
Judecătoria Mangalia a intrat în centrul atenției după ce a găzduit cazul „2 Mai”, caz care a avut prima înfățișare ieri și care s-a terminat cu o amânare din cauza faptului că unul dintre avocații lui Vlad Pascu a renunțat la dosar, iar celălalt se află în grevă. Un nou termen a fost stabilit pentru data de 14 martie 2024.
Ce a intrigat pe toată lumea a fost atitudinea judecătoarei care soluționa cazul - Popoviciu Ioana Ancuța - care a întrebat în sală de ce nu este prezentă una dintre cele două victime (ambele victime murind în urma accidentului de la 2 Mai), fapt ce a arătat că magistrata nu s-a informat cu privire la dosarul pe care avea să îl soluționeze.
Pe lângă alte gafe, s-a mai arătat că judecătoarea în cauză a mai avut probleme cu Inspecția Judiciară chiar anul trecut din cauza „neglijenței”.
Mai mult, la o simplă căutare pe internet, recenziile acordate calității serviciilor Judecătoriei Mangalia lasă mult de dorit.
Justițiabilii au spus că atitudinea personalului este una neprietenoasă, că nu s-a ținut cont de acte depuse la dosare, că se întârzie mult partea administrativă, dar și că în anumite cazuri personalul instituției nu răspunde solicitărilor.
Un detaliu de reținut, majoritatea recenziilor negative sunt date în ultimii 2 ani, cu precădere ultimul an.
„Am acordat o singură stea din cinci, deoarece este cea mai scăzută notă pe care o pot atribui. Dacă ar fi fost posibil să acord o notă de zero, cu siguranță aș fi făcut-o. Sunt profund dezamăgit de birocrația excesivă și de lentoarea pe care am experimentat-o în cadrul acestei instituții.
Este inacceptabil să depui o cerere pentru eliberarea unor documente și să nu primești răspuns nici după o săptămână, ca apoi când am fost să mă interesez de cererea mea să aflu că persoana responsabilă este în concediu și că eliberarea acelor documente poate dura și mai mult. Am plecat dezamăgit și cu promisiunea că "vă vom suna când va fi gata"...
Această instituție pare să fie în urma timpurilor, împovărată de o cantitate enormă de documente fizice și cu o digitalizare care pare să fie încă departe de implementare. Este evident că respectul față de cetățeni nu este o prioritate pentru funcționarii acestei instituții publice. Consider că reprezintă o lipsă de seriozitate și profesionalism...”,a spus unul dintre justițiabili.
„Funcționarii publici foarte nepoliticoși și necooperanți.Realmente își bat joc de cetățeni,vorbindu-le urât, agresiv de parcă le fac o favoare! Incredibil este faptul că așa ceva este tolerat de cetățeni!!!”, a mai spus un altul.
„Nu răspunde nimeni. Bătaie de joc.”
„Nu au anunțat schimbarea orarului pentru luna iulie..Lumea nu stă peste drum de judecătorie.. Rușine”
„Doamnele de la arhivă, în momentul în care intri pentru informații, au o atitudine dezagreabilă, te privesc cu ură. Păcat de această țară, persoanele de genu o înrăutățesc!”, au fost recenziile altor persoane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu