Clienții unei mari bănci din România s-au trezit cu banii blocați în conturi. Reprezentanții instituției bancare au venit cu lămuriri.
Clienții Raiffeisen Bank Romania s-au trezit cu bani blocați în conturi ca urmare unor tranzacții pe care le-ar fi efectuat în cursul zilei de 13 iulie 2020.
”Dragi clienți,
În acest moment, tranzacțiile efectuate cu cardurile de debit funcționează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situației. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil. Mulțumim pentru înțelegere!”, au anunțat reprezentanții Raiffeisen Bank Romania într-o postare pe Facebook.
”Dragi clienți,
În acest moment tranzacțiile cu carduri funcționează normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată, în urma unei actualizări complexe a sistemelor informatice. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create! De asemenea, confirmăm că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi.
În situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acțiune din partea clienților (apel în call center sau în agenție). Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!”, au completat reprezentanții băncii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu