Willa Doss este numele tinerei antreprenoare, în vârstă de doar 12 ani. Ea a lansat, în luna martie, o linie de cosmetice destinată preadolescenţilor, pentru a acoperi, spune ea, un mare gol al pieţei.
Brandul Willa a fost conceput odată ce micuţa de 12 ani şi-a dat seama că o mare parte din companiile producătoare de cosmetice nu creează nimic pentru cei aflaţi între vârsta bebeluşilor şi cea a adolescenţilor. Produsele sale sunt 100 % naturale şi variază, ca preţ, între 1.75 $ şi 15 $.
Puştoiaca a fost ajutată atât de mama sa, Christy Prunier, cât şi de numeroşi specialişti în dermatologie, chimie şi make-up. Astfel, a reuşit să lanseze, în această primăvară, peste 17 produse în magazinele şi farmaciile din New York.
Analiştii sunt de părere că denumirile atractive precum "Be brilliant" şi "Face the Day", dar şi ambalajele interesante care duc cu gândul la lumea Disney, fac ca produsele să aibă un potenţial extraordinar pe piaţa cosmeticelor.
Datorită banilor pe care îi câştigă din produsele de îngrijire pe care le vinde, dar şi datorită moştenirii lăsate de părinţi, Willa se poate declara, fără nicio grijă, miliardară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu