Grindina a distrus o maşină nouă, chiar în timp ce aceasta era livrată clientului. Comanda fusese făcută în urmă cu doi ani.
Este vorba despre un model Ford Bronco, iar cazul a avut loc în SUA. Manuel Flores a fost înştiinţat că maşina sa a fost avariată serios de grindină în timp ce era transportată prin Omaha, Nebraska. Bărbatul aştepta de doi ani să primească maşina.
Flores spune că a contactat Ford, companie care i-a spus că daunele pot fi reparate, însă depăşesc limita specificată de politica Ford şi de certificatul de garanţie.
Iniţial, Ford i-ar fi spus lui Flores să comande din nou maşina şi să ceară livrare expeditivă, dar reprezentanţa nu ştia cum să facă asta şi aştepta acordul companiei. Întors la companie, lui Flores i s-a spus din nou să meargă la dealer, într-un ping pong interminabil, scrie carbuzz.com.
După 24 de ani de producţie şi cinci generaţii ale maşinii, FORD a decis să nu mai producă modelul Focus.
Primul Ford Focus a fost lansat pe piață în 1998, ca înlocuitor al vechiului Escort. Trei ani mai târziu a primit un facelift, iar în 2004 a apărut a doua generație. Aceasta a fost vândută în Europa până în 2010 când a fost introdusă cea de-a treia iterație.
Acum, compania a anunţat că din 2025 producţia acestei maşini va fi oprită, iar uzina din Germania unde se producea va fi, cel mai probabil, vândută.
„Căutăm oportunități alternative pentru producția de mașini la Saarlouis, inclusiv vânzarea uzinei către alți producători. Nu avem în ciclul nostru de planificare un model suplimentar care să fie produs în această uzină”, a spus Stuart Rowley, şeful Ford Europe, care a adăugat că Focus nu va avea un înlocuitor direct și nici nu va primi o versiune complet electrică, conform Promotor.ro.
Elon Musk spune că noile fabrici ale Tesla din Germania și SUA ”pierd miliarde de dolari” din cauza penuriei bateriilor și a întreruperilor de aprovizionare în China. Multimiliardarul a numit și fabricile din Berlin și Austin, Texas, ”arzătoare de bani gigantice”.
Blocajele cauzate de Covid-19 în China din acest an, inclusiv cele din Shanghai, unde Tesla are o fabrică uriașă, au îngreunat operarea producătorilor. În ultimele săptămâni, Musk a avertizat cu privire la reducerea locurilor de muncă din companie.
"Atât fabricile din Berlin, cât și din Austin sunt arzătoare de bani gigantice în acest moment. Este într-adevăr ca un vuiet uriaș, care este sunetul banilor arzând în flăcări", a spus Musk, directorul executiv al producătorului de vehicule electrice. Uzinele „pierd miliarde de dolari chiar acum. Există o mulțime de cheltuieli și aproape deloc producție”, a adăugat el într-un interviu cu proprietarii Tesla din Silicon Valley, un club recunoscut de companie, scrie BBC.
Musk a spus că așa-numitele gigafabrici s-au luptat să crească producția de când au fost deschise la începutul acestui an.
Fabrica Tesla din Austin produce în prezent un număr „minim” de mașini, parțial pentru că unele componente ale bateriilor sale au fost ”blocate” într-un port chinez ”fără nimeni care să le mute”, a spus el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News