Bogdan Buf este managerul unui magazin de produse profesionale pentru câini. În emisiunea de astăzi a discutat despre cosmetica felină și canină.
"Am început în 2008, cu un prieten instructor canin din pasiune pentru animale. Având câinele la dresaj și văzând că sunt lipsuri destul de mari pe piață ne-am dat seama că este un domeniu care nu este acoperit și care are nevoie de produse dedicate profesioniștilor.
Atunci când vorbim de partea produselor profesionale, înainte de asta trebuie să luăm în considerare că atunci când lucrezi cu un câine este și partea de creativitate și poate să folosească tot felul de obiecte cu care să-și antreneze câinele. Apoi intervine și capacitatea câinelui de a putea fi dresat, pentru că nu toți câinii pot face orice tip de dresaj, dar într-un final când vine vorba de produse, o minge de tenis îi poate distruge dantura unui câine. Toate accesoriile pentru dresaj ele sunt gândite și testate pentru a nu rănii animalele.
Vorbim și despre etapizare, să mergem cu antrenamentul din aproape în aproape și să ne asigurăm că folosim produsele potrivite pentru vârsta câinelui, dacă este micuț nu-i dăm un obiect tare, trebuie să-i oferim ceva care să-i ofere satisfacție și care se pliază pe vârsta lui.
În 2009 când am început colaborarea cu o firmă care era în plină dezvoltare și era o firmă deja cunoscută pe piața internațională în zona produselor de grooming, atunci avea 3 șampoane, 1 balsam și 1 parfum acum cred că au în portofoliu 8-10 șampoane, 7-8 parfumuri și 5-6 balsamuri, toate potrivite anumitor tipuri de blana, de rasă sau anumite tipuri de nevoi de curățare. Asta spune mult la nivel mondial despre ceea ce se întâmplă. Dacă în 2009 vindeam în România puține produse cosmetice, acum cred că ponderea majoritară din firma noastră se bazează pe produsele de grooming", a declarat Bogdan Buf, la DCAnima.
Vezi continuarea AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu