Rețeaua socială Facebook a început deja să testeze un nou sistem, care prevede înserarea unor reclame în newsfeed-urile utilizatorilor.Această schimbare le permite firmelor să fie vizibile și pentru non-fani, pentru prima data. Practic, reclamele din interiorul newsfeed-ului vor fi văzute chiar și de persoane care nu au dat like firmei respective.
E de așteptat că această schimbare să îi afecteze pe toți cei care au cont pe
Facebook, daca se va dovedi un succes în teste, și asta în condițiile în care mulți dintre utilizatori se plâng chiar și acum că site-ul contine prea multe reclame, anunță DailyMail.
"Credem că această schimbare va ajuta firmele să își transmită mesajul mai multor oameni", a declarat un purtator de cuvânt de la Facebook pentru TechCrunch. Acesta a mai spus că firma lui Zuckerberg este atentă și dorește să se asigure că feed-urile oamenilor nu vor fi pline de reclame.
Unii spun că noul plan al lui
Mark Zuckerberg ar avea rolul de a-i convinge pe investitori că Facebook poate să facă bani, în ciuda problemelor mari de pe bursă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News