În această săptămână, puteți face bani frumoși dacă reciclați.
„Săptămâna asta, 6-12 mai, vino cu ambalajele SGR la aparatele de colectare Kaufland, folosește la cumpărături tichetul valoric obținut, scanează Kaufland Card și vei primi în contul tău un voucher cu aceeași valoare cu cea a tichetului folosit. Perioada campaniei este 6-12.05.2024. Cuponul de reducere se alocă începând cu data de 23.05.2024 și este egal cu contravaloarea tuturor tichetelor de ambalaje folosite în magazin în perioada 6-12.05.2024 în limita a 50 lei / utilizator Kaufland Card”, a transmis Kaufland.
Voucherul din aplicație este valabil începând cu 23 mai 2024, în toate magazinele Kaufland România. Valoarea acestuia diferă în funcție de numărul ambalajelor returnate, fiind echivalentă cu suma garanției recuperate prin tichetul valoric, cu o limită maximă de 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.
Noua inițiativă face parte din angajamentul continuu al Kaufland de a susține practicile sustenabile și a pune la dispoziția clienților toate mijloacele pentru adoptarea unui stil de viață responsabil. Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din anul 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 488 de guri colectoare. Cel mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România se află în parcarea magazinului Kaufland Barbu Văcărescu din București. Acesta are șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 178 de magazine în România. În 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari, informează compania într-un comunicat de presă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News