Un om de afaceri din Bucureşti a povestit că a fost arestat de Poliţie din cauza cardului său care figura între cele 17.000 de carduri CEC Bank declarate ca fiind furate. Omul de afaceri se afla la Metro iar când a dorit să achite factura cardul i-a fost refuzat. Pe ecran apărea mesajul "CARD FURAT. REŢINE". Chiar dacă omul de afaceri a plătit cu un alt card reprezentanţii magazinului au chemat Poliţia, iar bărbatul a fost arestat în faţa întregului supermarket. Întreaga scenă se petrecea cu o oră înainte ca CEC Bank să remită comunicatul pe siteul oficial privind situaţia cardurilor furate.
“CEC Bank trebuie să plătească daune pentru modul în care s-a comportat cu clienţii. Eu de pildă eram la Metro la coadă marţi seara, cu o zi înainte de a da ei comunicatul prin care anunţau blocarea cardurilor. Când să achit coşul cu un card emis de CEC, pe ecran apare scris: ”CARD FURAT. REŢINE”. Ne-am gândit că e o eroare de sistem şi am mai încercat o dată. Acelaşi avertisment. Mai aveam un card la mine emis de o altă bancă, cu care am achitat cumpărăturile. Între timp, casiera a alertat ofiţerii de securitate care au sunat Poliţia. Urmarea? În faţa a 400 de oameni am fost luaţi de Poliţie şi duşi la secţie, ca ultimii infractori”, a povestit O.C (din motive de confidenţialitate nu îi publicăm numele), informează Hotnews.
La ora 22,30 marţi seara dădeam cu subsemnatul la Poliţie, mai spune omul de afaceri, în timp ce soacra mea ne suna din două în două minute să afle de ce întârziem, noi stând peste drum de Metro. “Am sunat de pe mobile la linia dedicată clienţilor CEC şi după circa 40 de minute ne-a răspuns o voce de fată, spunându-ne că "îi pare rău" pentru "inconvenienţe". Soţia mea, titularul cardului, lucrează la Bruxelles. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă încerca să plăteasca acolo cu un card despre care mesajul era că e un card furat. Abia astăzi cei de la CEC Bank au decis să dea un comunicat ca să se scoată basma curată. Dacă CEC Bank şi-ar fi anunţat clienţii înainte de a le bloca cardurile nu ne-ar fi expus unor situaţii absolut jenante. Am decis să îi dăm astăzi în judecată şi să le cerem să plătească pentru modul în care îşi tratează clienţii”, a mai precizat O.C.
În urma acestui incident CEC Bank a explicat că prin mesajul trimis furnizorilor a soliticat ca doar cardurile să fie reţinute, nu şi deţinătorii acestora.
Banca a operat imediat modificările în bazele de date, dar a uitat să anunţe şi angajaţii marilor magazine. Nici Poliţia nu a fost anunţată din timp despre această măsură pe care au luat-o cei de la CEC Bank.
Citeşte şi:
Blocaj în sistemul bancar de sărbători, după un atac la cardurile românilor
Câteva reguli pentru a vă apăra de fraudele bancare
Cardurile a 17.000 de clienţi ai CEC Bank, blocate din motive de securitate
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News